«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رشد قیمت نفت به دنبال اقدامات اوپک پلاس

بهای نفت افزایش یافت اگرچه به دلیل نگرانی هایی در خصوص موج دوم شیوع کرونا ویروس و توقف رشد اقتصادی آمریکا طی روزهای اخیر عقب نشینی کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت افزایش یافت اگرچه به دلیل نگرانی هایی در خصوص موج دوم شیوع کرونا ویروس و توقف رشد اقتصادی آمریکا طی روزهای اخیر عقب نشینی کرده است.

اریک روزنگرن، مدیر فدرال رزرو بوستون اعلام کرد که احتمال اقتصاد آمریکا به کمک های مالی بیشتری نیاز خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال 2020 نرخ بیکاری آمریکا در سطح دو رقمی باقی بماند. با افزایش شمار مبتلایان به این بیماری، اپل اعلام کرده که برخی از فروشگاه های مرکزی اپل بسته خواهد شد.

شاخص نفت برنت با افزایش 68 سنت به ازای هر بشکه نفت 42 دلار 19 سنت معامله شد و نفت خام آمریکا 91 سنت رشد داشته و به 39 دلار 75 سنت در هر بشکه رسید.

دو شاخص برنت و دبلیو تی ای در هفته گذشته به ترتیب رشد 9 و 8.7 درصدی را تجربه کردند. این افزایش قیمت نفت پس از این که قزاقستان و عراق طی نشست اوپک پلاس متعهد شدند که در راستای توافق کاهش عرضه جدی تر عمل کنند، روی داد. به نظر می رسد که تولیدات اوپک پلاس طی ماه جولای محدود تر شود.

براساس گزارش شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز، شمار سکوهای حفاری نفت و گاز آمریکا طی هفته گذشته به میزان 13 عدد کاهش داشته و به 266 واحد رسیده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=197033
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه