میهن صنعت :

رشد 167 درصدی فروش رنو در ایران

رنو سال‌هاست که در بازار خودرو ایران حضور دارد. این برند فرانسوی در مدتی که در کشورمان حضور داشته با فراز و فرودهایی روبه‌رو بوده است، هرچند آمارها حاکی از آن است که این روزها رنو وضعیتی صعودی و همراه با رشد را تجربه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خودرونویس، براساس آمارهای رسمی شرکت رنو در خصوص فروش محصولاتش، این شرکت توانسته تا میزان فروش خود در بازار ایرا را از ابتدای سال میلادی جاری تا پایان دوره ماه اکتبر به بیش از 80 هزار دستگاه برساند. این میزان فروش نسبت همین مدت در سال قبل رشدی در حدود 167.7 درصد را نشان می‌دهد.

** رشد خیره کننده رنو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما نکته مهم آن، توانمندی این برند و مقبولیت رو به رشد آن در نظر متقاضیان ایرانی را نشان می‌دهد و همچنین می‌تواند نوید موفقیت این شرکت برای برنامه‌های گسترده‌اش در سال‌‌های آینده را بدهد.

طبق این آمار، رنو توانسته تا 13.337 دستگاه خودرو را در ماه اکتبر به فروش برساند که این عدد در سال گذشته در حدود 6.300  دستگاه بوده که رشدی برابر 111.7 درصد را نشان می‌دهد.

سهم کوچک اما قابل توجه

**  این اعداد در مقایسه با تولید بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در ایران که ظرفیت کل بازار را مشخص می‌کند، نشان از افزایش بیش از 4 واحدی سهم رنو و رسیدن به 7.63 درصد دارد. هرچند این عدد، رقمی بزرگ به نظر نمی‌رسد، اما با توجه به وجود رقبای متعدد و برندهای خودرویی متنوع این عدد کاملا قابل توجه است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=100451
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه