میهن صنعت :

رشد 47 درصدی فروش سایپایدك

میهن صنعت : معاون بازرگانی سایپایدك از رشد 47 درصدی فروش قطعات یدكی خبر داد.

به گزارش «میهن صنعت»،علیرضا پورسهراب اظهار داشت: شركت سایپا یدك در 9 ماه سپری شده از سال 1391 به منظور تدارك، تامین و توزیع قطعات یدكی در سراسر كشور تلاش گسترده‌ای به عمل آورده است. با توجه به اینكه یكی از اهداف اصلی شركت سایپایدك ارائه خدمات پس از فروش، با كیفیت، سرعت مطلوب و قیمت منصفانه به خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا و همچنین تأمین قطعات یدكی و افزایش سهم بازار این قطعات می‌باشد، در این راستا معاونت بازرگانی با بهره‌گیری از راهنمایی‌های مدیریت ارشد و استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب حوزه بازرگانی و با همكاری شركای تجاری خود یعنی شبكه فروش و خدمات پس از فروش سراسر كشور و سایر شركت‌های تولیدی گروه سایپا، تلاش خود را به كار برد تا ارزش افزوده بیشتری را برای شركت ایجاد نماید.

وی سپس به ارائه گزارشی از خلاصه عملكرد حوزه بازرگانی شركت سایپا یدك در 9 ماه گذشته پرداخت و درباره میزان رشد فروش قطعات یدكی نسبت به سال 90 گفت: در 9 ماه گذشته میزان فروش قطعات یدكی نسبت به مدت مشابه در سال 90 بیش از 47 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: كل فروش 9 ماهه اول سال 91 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 47 درصد رشد داشته و فروش بازرگانی (وارانتی) نیز با 53 درصد رشد مواجه بوده است.

معاون بازرگانی سایپایدك به كاهش زمان متوسط انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات و قرارداد جدید با پیمانكارهای حمل و نقل سبب كاهش متوسط زمان درخواست قطعه تا رسیدن آن به دست نماینده شده است.

وی با بیان اینكه در ماههای پایانی سال حجم درخواست‌ها برای دریافت قطعات یدكی افزایش خواهد یافت، ابراز امیدواری كرد با تلاش كاركنان فعال در بخش‌های مختلف معاونت بازرگانی، اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه تا پایان سال 91 محقق شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9084
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه