«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رندر زیبا از رولزرویس پیک‌آپ

رین پرسیک یکی از اشخاصی است که خودرو‌های بسیاری را رندر کرده و تخصص و تبحری در این کار دارد. او حالا به سراغ شاسی بلند فوق لوکس رولزرویس رفته و آن را تبدیل به یک پیک‌آپ فوق لوکس کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رین پرسیک یکی از اشخاصی است که خودرو‌های بسیاری را رندر کرده و تخصص و تبحری در این کار دارد. او حالا به سراغ شاسی بلند فوق لوکس رولزرویس رفته و آن را تبدیل به یک پیک‌آپ فوق لوکس کرده است. پیش‌تر از این رندر‌های دیگر از کولینان پیک‌آپ منتشر شده بود اما این نمونه از آنها زیبا‌تر و منطقی‌تر است. نکته‌ای که پرسیک در رندر خود لحاظ کرده این است که در عین حال که تناسبات اولیه کولینان را حفظ کرده، به آن المان‌هایی مانند گلگیر‌های حجیم به رنگ سیاه افزوده است. ارتفاع این خودرو نیز کمی بیشتر شده و دور تا دور شیشه‌ها نیز به جای نوار باریک کروم، کمی پهن‌تر شده و رنگ آن نیز طوسی مات شده است. رینگ‌های این خودرو کاملا متفاوت طراحی شده به صورتی که از شش پره موجود یک عدد از آن به رنگ نقره‌ای و پنج عدد از آنها به رنگ مشکی است.

اسپویلر شیشه عقب این خودرو باعث شده تا این پیک‌آپ فوق لوکس کمی استایل اسپرت نیز به خود بگیرد اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید این را در نظر بگیریم که این اسپویلر به هیچ عنوان به کولینان پیک‌آپ نمی‌آید. با توجه به فاصله انتهای درب عقب تا چرخ عقب می‌توان متوجه شد که فاصله بین دو محور در این خودرو بیشتر از حد نرمال است که با وجود فضای بار در کولینان پیک‌اپ طبیعی به نظر می‌رسد همچنین به منظور افزایش جذابیت بصری پرسیک اکسل عقب را درست در مرکز فضای بار قرار داده است. با توجه به اینکه این پروژه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اگر رولزریس قصد تولید این خودرو را داشته باشد، حداقل چند نفر ثروتمند وجود دارند که بخواهند این خودرو را داشته باشند. در حال حاضر رولزرویس با تولید کولینان مشکل دارد و کارخانه آن به ظرفیت کامل در حال تولید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183910
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه