میهن صنعت:

رنو، خودروی شاسی بلند ریزه میزه تولید کرد+ تصویر

میهن صنعت: نمایشگاه خودروی دهلی نو 2014 به عرصه نمایش خودروهای کراس اور ریزه میزه تبدیل شده برای مثال شورولت خودرو آدرا و رنو خودروی کووید را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی رنو اولین رونمایی از یک خودروی مفهومی (در حد طراحی) را برای اولین بار در خارج از اروپا در نظر گرفته که نشان از اهمیت بازار خودروی هندوستان برای خودروسازان دارد.

شاید یکی از دلایلی که نام عجیب و غریب Kwid را برای آن انتخاب کرده اند این باشد که این خودرو خریداران جوان را هدف قرار داده است. کووید خودروی ارزانی است که برای جاده های زمخت و خشن هندوستان طراحی شده است. چهره ای خپل و در عین حال جمع و جوری دارد و طراحی آن طوری است که برای دشت و دمن و خارج از بزرگراه مناسب است. با این حال ظاهر آن نباید خریدار را به اشتباه بیندازد چون نیروی قوای محرکه فقط به چرخ های جلو منتقل می شود و موتور آن فقط 1.2 لیتر گنجایش دارد و نمی توان از خودروی ضعیفی مثل کووید انتظار یک خودروی شاسی بلند یا کراس اور واقعی را داشت.

به نقل از جام نیوز با این که این خودرو دو در دارد اما در صندلی عقب هم برای دو نفر جا دارد. هر چند که در سقف این خودرو نوعی پنجره به کار گرفته شده اما بیشتر جنبه نمایشگاهی داشته و اگر این خودرو به تولید انبوه برسد بعید است که این ویژگی را حفظ کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41368
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه