«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رنگ‌های جذاب رولزرویس

رولزرویس برای شرکت در فستیوال پبل بیچ رنگ‌های خاصی برای مدل‌های Dawn، Ghost و Wraith تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رولزرویس برای شرکت در فستیوال پبل بیچ رنگ‌های خاصی برای مدل‌های Dawn، Ghost و Wraith تدارک دیده است. این کمپانی از این کالکشن رنگ به عنوان رنگ‌های مداد شمعی یاد می‌کند و قرار است این خودرو‌ها با این رنگ‌ها در مونتری به نمایش گذاشته شوند. این رنگ‌ها با نام pale green, salmon pink, light yellow  و با الهام از دریا، تپه و شن‌های نزدیک به  این ساخل عرضه خواهند شد.

رولزرویس برای مدل گوست از رنگ سبز کم رنگ استفاده کرده و از آن را به نوعی یادآور تولد دوباره این شبه جزیره بعد سال‌ها خشک سالی می‌داند. این خودرو بسته به نور محیط بیشتر شبیه به آبی دیده خواهد شد اما در داخل کابین چرم این خودرو ترکیب سبز و مشکی دارد. مدل دان به رنگ صورتی کم رنگ است که برای درآوردن چنین رنگی نیاز به هفت لایه رنگ  9 ساعت پولیش کاری است. این رنگ برای یک خودرو روباز بسیار چشم نواز و زیبا خواهد بود. برای داخل کابین از ترکیب  چرم سفید آرستیک و نارنجی( شبیه به غروب خورشید) استفاده شده است.

رولزرویس برای مدل آخر یعنی ریث از یک رنگ زرد خاص استفاده کرده که نتنها به ابهت این خودرو صدمه نزده، بلکه آن را بسیار زیبا و دوستداشتنی جلوه می‌دهد. داخل کابین از چرم خاکستری و لیمویی استفاده شده که ترکیب بی نظیری برای این رنگ بدنه است. همینطور که در خبر قبل نیز گفته‌ایم رولزرویس مدل گوست را بازنشسته خواهد کرد و نمونه جدید آن در سال 2020 عرضه خواهد شد. پیشرانه 12 سیلندر 6.7 لیتری مجهز به دو توربو چارجر این خودرو به همراه یک سیستم هایبرید متوسط 48 ولتی نیرو بخش این خودرو خواهند بود.

این نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. آینده مدل‌های ریث و دان همچنان مشخص نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183364
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه