«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رولزرویس گوست زنیت؛ آخرین بازمانده

زنیت، نسخه‌ای خاص برای پایان دادن به رولزرویس گوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سال 2009 و در نمایشگاه ژنو رولزرویس از یک نمونه کانسپت با نام 200EX رونمایی کرد. این خودرو پیش نمایشی از رولزرویس گوست فعلی بود که ظاهرا به انتهای عمر خود رسیده و باید جای خود را به نسل بعدی بدهد. رولزرویس این خودرو را به همین صورت به اتمام نمی‌رساند و برای آن یک نمونه ویژه با نام Zenith  در نظر گرفته تا با ارائه این مدل به سمت نسل جدید قدم بردارد.

از این خودرو تنها 50 دستگاه ساخته خواهد شد تا تاکیدی بر خاص بودن آن باشد. رولزرویس برای هر کدام از این مدل‌ها یک نشانه از مدل کانسپت 200EX در نظر گرفته تا میراث این خودرو10 ساله زنده بماند. خریدار این رولزرویس می‌توان به صورت‌های متفاوت نشان دهد که خودرو آن یک گوست ساده نیست و این نسخه خاص و ویزه از این سدان فوق لاکچری است.  بر روی کنسول مرکزی و پایین موس یک پلاک قرار دارد که بر روی آن یادبودی از 200EX و سری ساخت خودرو ذکر شده.

زیر این پلاک طرح صنعتی خاصی مانند یک بلو پرینت وجود دارد که هر 50 نسخه، از طراحی متفاوت با جذابیت بصری بالا بهره می‌برد. آرم زنیت در ساعت مرکزی و داشبورد جلو نیز حک شده تا شناسایی این مدل بسیار راحت‌تر از قبل باشد. رودری‌ها از چرم هستند و بالای آنها از چوب‌های متفاوت با برش‌های مثلثی که امکان نورپردازی دارند کار شده و با این حرکت فضایی دلنشین و دنج را برای سرنشینان ایجاد می‌کند. رولزرویس برای طراحی چرم این خودرو از رولزرویس سیلور گوست 1907 استفاده کرده است و به خوبی رگه‌هایی از این رولزرویس افسانه‌ای در آن دیده می‌شود.

در نسخه‌های لانگ رولزرویس از طرح روح اکستازی برای طراحی سقف و چرم استفاده کرده و در نسخه‌های کوتاه و استاندارد مانند دیگر مدل‌ها با استفاده از 1340 چراغ یک سقف پر از ستاره برای سرنشینان تدارک دیده است. اما برای انتخاب رنگ بیرون خودرو خریداران می‌توانند بین رنگ‌های Bohemian Red with Black Diamond, Iguazu Blue with Andalusian White, and Premiere Silver with Arctic White یکی را برگزینند. این خودرو چیزی مابین نمونه قبلی و نمونه بعدی است و نشان می‌دهد رولزرویس راه خوبی را طی خواهد کرد.

نسل بعد گوست با پوشش استتار در حین تست دیده شده و باید دید که کی از آن رونمایی خواهد شد. پیش فروش این خودرو انجام شده و تنها تعداد محدودی از آن موجود است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183350
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه