میهن صنعت:

رونالدو:هيچ وقت لقب توهين آميز به مسي ندادم

میهن صنعت: کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، اعلام کرد هرگز در رختکن تيمش با القاب توهين آميز در مورد ليونل مسي صحبت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از "ورزش سه"، به تازگی در کتابی که توسط گیلم بالاژ، روزنامه نگار معروف و کارشناس فوتبال اسپانیا، منتشر شد، ادعا شده که رونالدو رابطه سرد و غیردوستانه ای با مسی دارد و معمولا از او با القاب ناشایست یاد می کند.
اما رونالدو با رد چنین ادعایی، تاکید کرد که هرگز به یک فوتبالیست حرفه ای چنین بی احترامی ای نکرده است. او در صفحه فیس بوکش نوشت:" اخبار منتشر شده که ادعا کرده من القاب توهین آمیزی به لیونل مسی داده ام. این کاملا نادرست است و من از وکیلم خواستم که این موضوع را پیگیری کند. من برای همکارانم بیشترین احترام را قائلم و واضح است که مسی هم از این موضوع مستثنی نیست."
در کتاب بالاژ همچنین ادعا شده که رونالدو و هم تیمی هایش به شوخی مسی را با یک سگ یا عروسک مقایسه می کنند. رونالدو و مسی در چند سال اخیر رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا داشتند و در حال حاضر بسیاری ستاره پرتغالی را بهتر از مهاجم آرژانتینی می دانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=61714
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه