«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

روند معکوس قیمت نفت برنت و دبلیو تی ای

بهای نفت برنت در روز چهارشنبه افزایش یافت در حالی که شاخص دبلیو تی ای به دنبال تعطیلات روز کارگر و احتمال افزایش شمار مبتلایان به کرونا روند نزولی را طی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت برنت در روز چهارشنبه افزایش یافت در حالی که شاخص دبلیو تی ای به دنبال تعطیلات روز کارگر و احتمال افزایش شمار مبتلایان به کرونا روند نزولی را طی کرد.

براساس گزارش منتشر شده، شمار مبتلایان به کووید-19 در 22 ایالت آمریکا افزایش داشته است و تعطیلات روز کارگر و گردهمایی مردم در آخرین روز تابستان می تواند این تعداد را بیشتر کند. از طرفی دیگر شمار مبتلایان به این بیماری در هند و برلین رشد داشته است.

 نفت وست تگزاس اینترمیدیت با کاهش 64 سنت معادل 1.6 درصد به ازای هر بشکه نفت 39 دلار 13 سنت معامله شد و نفت خام برنت 6 سنت افزایش داشته و به 42 دلار 7 سنت در هر بشکه رسید.

شاخص نفت برنت در روز گذشته به دنبال کاهش قیمت نفت خام سبک عرب از سوی عربستان سعودی روند نزولی داشت. هر دو شاخص برنت و دبلیو تی ای در مقایسه با ماه های گذشته و به دلیل تضعیف قیمت دلار کاهش داشته اند و هم اکنون به زیر 40 و 45 دلار رسیده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200540
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه