حسین زمانی افشار در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

رونق بازار خودرو در تحویل به موقع خودرو از سوی خودروسازان است

میهن صنعت : حسین زمانی افشار- رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌دارن اتومبیل اوضاع بازار خودرو را مثبت ارزیابی کرده و اعلام داشته است که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، وضعیت خرید و فروش در بازار خودرو روندی صعودی را سپری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسین زمانی افشار- رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌دارن اتومبیل اوضاع بازار خودرو را مثبت ارزیابی کرده و اعلام داشته است که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، وضعیت خرید و فروش در بازار خودرو روندی صعودی را سپری می کند.

رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌دارن اتومبیل در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت افزود : بازار خودرو در چند ماه گذشته با رکود مواجه بوده است اما با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و همچنین اعلام پیش فروش خودروها به مناسبت دهه فجر، بازار کمی از حالت رکود خارج خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد : سال گذشته به دلیل افزایش قیمت خودروها، سایه رکود بر سر بازار خودرو در انتهای سال نیز کنار نرفت و به همین دلیل خرید و فروش خودرو در این بازار پر تلاطم صورت نگرفت.اما امسال به دلیل ثبات قیمتی خودروها، بازار خودرو در حال رونق گرفتن است.

زمانی افشار خاطر نشان کرد : البته بازار خودروهای دسته دوم وضعیت بهتری را سپری می کند.هم اکنون خرید و فروش خودروهای کار کرده در حال انجام گرفتن است و نسبت به خودروهای صفر از بازار بسیار مناسب تری را بهره میبرد.

حسین زمانی افشار در پرسش به این سوال خبرنگار میهن صنعت مبنی بر دلیل سرازیر شدن سیل عظیمی از مشتریان به سمت حاشیه بازار و خرید از دلالان بازار خودرو چیست، پاسخ داد : در ماه های پایانی سال همواره تیراژ تولید خودرو در دو خودروسازی بزرگ کشور (ایران خودرو و سایپا) افزایش خواهد یافت.بسیاری از مشتریان این محصول نیز خرید خودرو را به خریدهای شب عید خود موکول می کنند.اما با توجه به ترس از عدم تحویل به موقع خودرو خود، حاظر به خرید خودرو با قیمتی بیشتر از حاشیه بازار می شوند.همین امر باعث می شود تا در این ماه ها اوضاع برای دلالان بازار خودرو مساعد شده و از این وضعیت بهره کافی را ببرند.

وی در پایان گفتگو اظهار داشت : امسال با توجه به شروع پیش فروش های صورت گرفته از سوی ایران خودرو و سایپا نوید آن می رود که خودروها به موقع تحویل مشتریان گردد.تحویل به موقع خودروها باعث خواهد شد که دلالان بازار خودرو از این چرخه اقتصادی حذف گردند و مشتریان نیز با رضایت کامل و با اطمینان خاطر بیشتر به خرید خودرو خویش بدون واسطه بپردازند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67024
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه