«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از تویوتا سوپرا 2019 با پیشرانه 335 اسب بخاری در دیترویت

انتظارات بالاخره به پایان رسید و تویوتا سوپرا 2019 در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، انتظارات بالاخره به پایان رسید و تویوتا سوپرا 2019 در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش گذاشته شد.

تصاویر جاسوسی و شایعات زیادی پیرامون این کوپه دو درب با برچسب قیمت 52,695 پوند منتشر شده که تویوتا بالاخره با رونمایی رسمی آن در این فستیوال خودرویی به تمام شایعات پایان  داد.

نسخه استاندارد تویوتا سوپرا جدید از یک پیشرانه ی 3 لیتری 6 سیلندر توربوشارژر با قدرت 335 اسب بخار بهره می برد و پیش بینی می شود که در تابستان 2019 روانه بازار شود.

تمامی مدل های این کوپه اسپرت از نوع محور عقب بوده و مجهز به گیبرکس اتوماتیک 8 سرعته است و نمونه دستی در آن وجود ندارد.

تویوتا مدعی است که این محصول تازه نفس می تواند در زمانی حدود 4.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.

طول، ارتفاع و عرض تویوتا سوپرا جدید به ترتیب برابر با 4,379، 1,292و 1,854 میلی متر است و در نتیجه از طول و عرض بیشتری در مقایسه با تویوتا جی تی 86 برخوردار است.

این خودرو ویژگی های زیادی از کانسپ تویوتا سوپرا جی ار رونمایی شده داده شده در نمایشگاه ژنو، به ارث برده است وازتفاوت آن می توان به حذف بال بزرگ عقب اشاره کرد.

علاوه براین، این مدل تازه نفس ژاپنی با الهام از جی تی 2000 در دهه 60 طراحی شده و از ویژگی های مشترک آن می توان از طراحی سقف و کاپوت بزرگ نام برد.

تویوتا سوپرا حاصل همکاری فنی بزرگ‌ترین خودروساز ژاپن با ب ‌ام‌ و آلمان است و  شباهت های زیادی با ب‌ام‌و Z4 دارد.

مدل استاندارد این خودرو نیز از رینگ‌های اسپرت ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی، پیش‌بینی برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و مدیریت شدت نور چراغ جلو با‌توجه‌ به محیط بهره می برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170836
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه