«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از خاص ترین مرسدس بنز CLA 45 در ایران+تصاویر

شب گذشته شاهد رونمایی از سریع ترین سدان چهار سیلندر دنیا در لباسی خاص در ایران و یکی از خاص ترین نمونه های CLA 45 در سطح جهانی بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شب گذشته شاهد رونمایی از خاص ترین مرسدس بنز CLA 45 ایران و یکی از خاص ترین نمونه های CLA 45 در سطح جهانی بودیم.این رونمایی در مرکز تجاری ارگ تجریش انجام شد.

این خودرو اولین نمونه در ایران و ششمین خودرو نگین کاری شده در جهان بوده که با این شکل طراحی ده است.

کمپانی رویال دیزاین یکی از فعالان حوزه تیونینگ و دیزاین داخلی و بدنه خودرو است که نمونه کار های حرفه ای و تخصصی بسیاری دارد که به لطف نیروهای با تجربه و حرفه ای این کمپانی انجام شده اند.

مرسدس بنز CLA 45 با پوشش بدنه درخشان و نگین کاری شده یکی از خاص ترین کارهای این کمپانی بوده که مراسمی درخور نیز برای آن تدارک دیده شده بود.

اجرای این طرح خاص بر روی بدنه این خودرو بیش از یک ماه زمان برده و توسط مجرب ترین نیروهای کمپانی رویال دیزاین و به نحو احسنت انجام شده است.

لازم به ذکر است که شستشوی بدنه این خودرو به کمک مواد شوینده خاص و در نهایت به همراه آب صورت می گیرد.

در حاشیه این مراسم پیمان احمدی در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت عنوان کرد : مجموعه رویال دیزاین بیش از 1 سال است که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند اما اعضای تشکیل دهنده این تیم بسیار مجرب بوده و حدود 15 تا 17 سال در این زمینه تجربه کار دارند.

لازم به ذکر است که این مجموعه در محل تهران، بلوار مرزداران، خیابان ناهید، مجموعه خودرویی کاسپین، مجموعه رویال دیزاین واقع شده است و علاقه مندان می توانند جهت انجام خدمات تیونینگ و دیزاین به این محل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167055
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه