«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رونمایی از مرسدس GLA جدید در 20 آذر98

کراس اوور کامپکت جدید مرسدس GLA قرار است که طی یک رویداد آنلاین در 11 دسامبر (20 آذر 98) رونمایی شود. این محصول تازه وارد آلمانی با خودروهای آئودی Q2 و ب ام و X2 در بازار خودروهای شاسی بلند به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کراس اوور کامپکت جدید مرسدس GLA قرار است که طی یک رویداد آنلاین  در 11 دسامبر (20 آذر 98) رونمایی شود. این محصول تازه وارد آلمانی با خودروهای آئودی Q2  و ب ام و X2 در بازار خودروهای شاسی بلند به رقابت خواهد پرداخت.

مرسدس GLA به عنوان کوچکترین و ارزان ترین خودرو در خانواده شاسی بلندهای مرسدس شناخته می شود و فیس لیفت مدل رایج در نمایشگاه خودرو دیترویت برای نخستین بار معرفی شد و قرار است نسل جدید آن در ماه آینده معرفی شود.

به نظر می رسد که طراحی جدید این خودرو مرسدس فاصله زیادی با مدل حال حاضر آن نداشته باشد و براساس تصاویر جاسوسی منتشر شده، می توان انتظار داشت که این کراس اوور از چراغ های ال ای دی جلو و عقب جدید بهره برده باشد.

تغییرات عمده این خودرو در زیر پوسته مرسدس GLE روی داده است. مرسدس به تازگی با معرفی نسل چهارم کلاس A از معماری جدید خود با عنوان MFA2 رونمایی کرد که نسل جدید مرسدس GLE مرسدس نیز از این معماری استفاده می کند.

معماری MFA2 منجر به افزایش عرضه و فاصله محوری خودرو می شود که در نتیجه کاربران در نسل جدید کراس اوور GLE شاهد فضای بیشتری در کابین هستند.

پیش بینی می شود که این کراس اوور کامپکت مرسدس از پیشرانه های مشابه کلاس A بهره ببرد و امکان سفارش پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری دیزلی باقدرت 148 یا 188 اسب بخار و نسخه 1.5 لیتری دیزلی 114 اسب بخاری فراهم باشد.

پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر بنزینی با قدرت 221 اسب بخار برای این خودرو جدید مرسدس نیز در نظر گرفته شده و به علاوه، پلتفرم MFA2 شرایط را نیز برای فناوری پلاگین هیبریدی فراهم کرده است.

کابین این خودرو نیز میزبان تغییرات جدید است که می توان از جدیدترین معماری MBUX نام برد. پیش از این، نسل جدید مرسدس کلاس A نیز از این معماری بهره برده بود و کاربران آن شاهد یک جفت صفحه نمایشگر 7 اینچی، صفحه نمایشگر لمسی در کنسول و کیلومتر شمار دیجیتالی هستند.

مرسدس GLA  مجهز به فناوری های کمک راننده نسل چهارم کلاس A است که از جمله می اوان به سیستم کروز کنترل، سیستم هشدار عبور از خط و کمک ترمز فعال اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188683
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه