«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رونمایی از هایپر اسکرین مرسدس بنز در نمایشگاه CES 2021

نمایشگاه CES 2021 از هفته آینده آغاز به کار می کند و شرکت آلمانی مرسدس بنز قرار است که در جریان این رویداد و 7 ژانویه از هایپر اسکرین MBUX خود رونمایی کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه CES 2021 از هفته آینده آغاز به کار می کند و بسیاری از شرکت های خودروسازی و فعال در این حوزه قرار است که جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده خبری از بازدید حضوری نیست و بازدیدکنندگان می توانند طی مراسم مجازی و آنلاین محصولات تازه وارد شرکت های حاضر در این رویداد را مشاهده کنند. شرکت مرسدس بنز از جمله برندهایی است که همواره در تلاش برای عرضه تکنولوژی های به روز خود در نمایشگاه CES است و به نظر می رسد که امسال هم با دستی پر ظاهر شود.

شرکت آلمانی مرسدس بنز قرار است که در جریان نمایشگاه CES 201 و 7 ژانویه از هایپر اسکرین MBUX خود رونمایی کند. هنوز اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات این فناوری مرسدس بنز منتشر شده نشده است و باید تا رونمایی رسمی آن منتظر ماند. اما به نظر می رسد که شاهد یک صفحه نمایشگر بزرگ باشیم که سرتاسر داشبورد کشیده شده است.

بنا بر اعلام این شرکت آلمانی، هایپر اسکرین قرار است که به عنوان یکی از آپشن های خودرو لوکس و تمام الکتریکی EQS معرفی شود.این خودرو مرسدس در واقع پیش نمایشی از سدان های الکتریکی این برند در آینده خواهد بود و پیش بینی می شود که برد آن 700 کیلومتر باشد.

نمایشگاه CES 2021 از 22 دی ماه 1399 آغاز می شوند و تا 25 دی ماه ادامه دارد که تنها منحصر به شرکت های خودروسازی نمی شود و غول های فناوری دنیا نیز در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206076
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه