«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از کانسپت کانورتیبل لکسوس LC پیش از نمایشگاه دیترویت

خودروساز ژاپنی لکسوس از مدل مفهومی کانورتیبل لکسوس LC پیش از آغاز نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی کرد و بسیاری از علاقه مندان در انتظار نمایش کامل این مدل پرچمدار در نمایشگاه امسال هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز ژاپنی لکسوس از مدل مفهومی کانورتیبل لکسوس LC پیش از آغاز نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی کرد و بسیاری از علاقه مندان در انتظار نمایش کامل این مدل پرچمدار در نمایشگاه امسال هستند.

این مدل به عنوان کانسپت لکسوس در رویداد امسال حضور پیدا می کند و همان طور که در تصاویر مشخص است، جلوپنجره ای بزرگ ساعت شنی، رینگ های 22 اینچی و استفاده از چرم سفید برای روکش فضای داخلی از مهمترین ویژگی های آن شمرده می شود.

اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و یا تولید آن منتشر نشده و باید تا رونمایی کامل آن در نمایشگاه دیترویت منتظر ماند.

کانسپت کانورتیبل LC بسیار شبیه به نسخه LC500 طراحی شده و ویژگی های زیادی مانند جلو پنچره ای و یا شیشه جلو خودرو را از این مدل لکسوس به ارث برده است.

 اطلاعات بخش فنی و پیشرانه کانسپت کانورتیبل لکسوس LC همچنان مشخص نیست اما در زیر کاپوت مدل LC 500  پیشرانه ی 5 لیتری وی 8 با قدرت 471 اسب بخار قرار می گیرد.

لکسوس در سال 2018 حدود 2000 نسخه از محصولات سری LC را به بازار عرضه کرد که همین امر منجر به رقابت این خودروساز ژاپنی با ب ام و و مرسدس بنز شده است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 از 14 ژانویه آغاز می شود و برای آشنایی با جزییات این کانسپ باید تا آن زمان منتظر ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170610
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه