«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی رسمی از آئودی ای-ترون در سان فرانسیسکو

شرکت خودروسازی آئودی، سان فرانسیسکو را برای رونمایی رسمی از نخستین شاسی بلند فست شارژو تمام الکتریکی انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی آئودی، سان فرانسیسکو را برای رونمایی رسمی از نخستین شاسی بلند فست شارژو تمام الکتریکی انتخاب کرد.

شاسی بلند سایز متوسط آئودی ای ترون (e-tron)  از امکانات متعددی نظیر سیستم های کمک راننده و اینفوتیمنت منحصر به فرد بهره برده و در نتیجه انتظارات مشتریان را برآورده خواهد کرد.

در ذیل به برخی از مشخصات این شاسی بلند الکتریکی آلمانی اشاره شده که در واقع این ویژگی ها آن را به خودرویی متمایز تبدیل کرده است.

عملکرد

شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت: 5.5 ثانیه

بیشینه سرعت: 124 مایل بر ساعت

ابعاد

طول: 193 اینچ

عرض: 76.3 اینچ

ارتفاع: 65.5 اینچ

فاصله بین محور عقب و جلو: 115.1 اینچ

پیشرانه: سیستم الکتریکی چهارچرخ متحرک به همراه دو موتور ناهمزمان پرقدرت و مجهز به فناوری  first-rate cooling  و به منظور بهبود کارایی، بیش ترین میزان قدرت از موتور عقب می آید.

باتری: یک باتری الکتریکی که از 36 ماژول سلولی تشکیل شده و در زیر کابین قرار دارد.

این باتری با یک ولتاژ اسمی 396 ولتی کار می کند و 96 kwh  انرژی ذخیره می کند.

سیستم مدیریت حرارتی: سیستم مدیریت حرارتی آئودی ای – ترون از یک پمپ حرارتی استفاده می کند که می تواند تا 3 kwh قدرت را ذخیره کند و از آن برای گرم کردن کابین خودرو و یا ختک کردن موتور استفاده کند و به علاوه به کمک این سیستم می توان 10 درصد رنج خودرو را ارتقا داد.

فناوری و امکانات: سیستم تعلیق تطبیقی با قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو تا 3 اینچ، تنظیم مشخصات رانندگی مانند راحت و یا اسپرت، سیستم صفحه نمایش  MMI با صفحه نمایشگر 10.1 اینچی و یک صفحه نمایشگر 8.6 اینچی و سیستم تشخیص صدا، سیستم کروز کنترل تطبیقی و دوربین 360 درجه.

زمان عرضه و قیمت: از نیمه دوم سال 2019 در تریم های مختلف.

پریمیوم گلاس: $74,800

پرستیژ:  $81,800

فرست ادیشن: $86,700

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=161677
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه