میهن صنعت گزارش می دهد؛

رونمایی ولوو S90؛ جذاب سوئدی/ رضایت کامل مشتریان متضرر شده جلب خواهد شد+تصاویر

چهارشنبه ای خاص برای نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، با رونمایی جذاب سوئدی رقم خورد. ازدحام جمعیت برای رونمایی این خودرو بی دلیل نبود چرا که این سدان لوکس سوئدی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهارشنبه ای خاص برای نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، با رونمایی جذاب سوئدی رقم خورد. ازدحام جمعیت برای رونمایی این خودرو بی دلیل نبود چرا که این سدان لوکس سوئدی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

ولوو S90 که به عنوان یک سدان لوکس سوئدی که در بازار جهانی بسیاری از نظرات را به خود جلب کرده، مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربو 320 اسب بخاری است و قدرت آن توسط یک گیرباکس 8 دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

مدیرعامل داتیس خودرو در حاشیه رونمایی این محصول در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده با کمپانی هیکو اسپورتیو، ابتدا تصمیم بر آن شد که پنج مدل خودرو ولوو که تحت تغییرات هیکو قرار گرفته اند، اعم از V40، S60، S90، XC60 و XC90  را وارد بازار ایران کنیم و در نهایت با رونمایی خودرو XC40 که یکی از جنجالی ترین خودروهای وارد شده به بازار ایران بود، ششمین خودرو هم به سبد کالایی ما اضافه شود.

مهندس میلاد علینقی در ادامه افزود : متاسفانه با بسته بودن ثبت سفارش این مهم انجام نشده و ما امیدواریم در روزهای آتی با باز شدن سایت ثبت سفارش، به اهداف تعیین شده خود برسیم.

مهندس علینقی ادامه داد : در خصوص خودرو S90 که امروز شاهد رونمایی آن بودیم قطعا سه تیپ از آن به بازار عرضه می شود چنانکه اکثر خودروهای هیکو در سه تیپ وارد کشور خواهند شد. البته دو مدل خودرو هستند که در چهار تیپ به بازار کشور عرضه خواهند شد. البته در آینده نزدیک قصد داریم مدل هیبریدی این محصول را نیز به عنوان تیپ چهارم به بازار ایران عرضه کنیم.

وی در خصوص قیمت احتمالی S90 عنوان داشت : قیمت احتمالی این محصول با توجه به شرایط فعلی ارز، از 450 میلیون شروع و به 600 میلیون خاتمه خواهد بافت.

مهندس میلاد علینقی در خصوص شرایط خدمات پس از فروش شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده رسمی هیکو بیان داشت : کمپانی داتیس خودرو به دلیل اهمیت موضوع خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت آن، ممیزی های سختگیرانه ای برای عاملیت ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش خود در نظر گرفته است و انشاالله تا پایان سال جاری 10 عاملیت فعال و معتبر را در شهر های مختلف ایجاد کنیم. البته بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد این عاملیت ها در اواسط سال بعد بین 30 تا 40 نمایندگی فعال ارتقاء خواهد یافت.

 مدیرعامل داتیس خودرو در پرسش به خبرنگار میهن صنعت مبنی بر دلیل برخی مشکلات به وجود آمده در خصوص تحویل خودروهای مشتریان، بیان داشت : اگر به سابقه داتیس خودرو از سال 93 تا اوایل سال 95 نگاه کنید متوجه خواهید شد که شرکت داتیس خودرو علاوه بر عمل کردن به موقع در تحویل خودرو، در بسیاری از مواقع 15 روز زودتر خودرو مشتریان خودرا تحویل داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : متاسفانه در چند وقت گذشته به دلیل بسته شدن سایت ثبت سفارش و تغییر برخی از قوانین و شرایط واردات خودرو، ما نیز در تعهدات خود دچار نقص شدیم که به واقع مقصر آن نبودیم. اما شخصا این قول را خواهم داد که تمام مشتریان و  کسانی که در این مشکل متضرر شدند، جلب رضایت کامل از ایشان اخذ شود و به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139610
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه