یک کارشناس بازار خودرو خبر داد:

رکود در بازار خودروهای وارداتی

میهن صنعت : یکی از کارشناسان بازار خودرو از رکود بازار خودروهای وارداتی خبر داد و دلیل این امر را کاهش تقاضای مشتریان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جلال ریخته گر قدیمی ضمن بیان این مطلب افزود: روند نزولی نرخ ارز موجب کاهش 3 تا 5 درصدی قیمت خوروهای وارداتی شده است اما این افت قیمت نیز نتوانست بازار را از رکود خارج کند.
وی در ادامه تصریح کرد: بیش از یک ماه است میزان خرید و فروش خودرو در بازار به حداقل خود رسیده و فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز موجب تشدید این رکود شده است که امید می رود با روی کار آمدن دولت جدید وضعیت کنونی بازار اندکی بهبود یابد.
این کارشناس بازار خودرو عنوان کرد: در پی نوسانات نرخ ارز قیمت خودروهای وارداتی نسبت به میزان ارزبری آنها افزایش یافت اما می توان گفت که در این سیر صعودی قیمت، خودروهای کره ای از دیگر خودروهای وارداتی پیشی گرفتند.
وی همچنین اظهار داشت: تحریم های جدید تأثیری در واردات خودرو نداشته است و خودروهای خریداری شده یا از دبی به وسیله کشتی و یا از دیگر کشورها توسط ماشین های بزرگ وارد کشور می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
قدیمی در پایان
گفت و گو با پرشین خودرو، خاطرنشان کرد: در میان خودروهای وارداتی محصولات کره ای نزد مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند که علت آن به قیمت مناسب و امکانات و تجهیزات این خودروها در مقایسه با خودروهای اروپایی به ویژه خودروهای آلمانی برمی گردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22044
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه