میهن صنعت:

رکورد پرسپوليس با 14 شکايت در فيفا

میهن صنعت: پرونده‌هاي در جريان پرسپوليس در کميته انضباطي فيفا به عدد 14 رسيد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از ورزش سه با شرايط موجود مي‌توان سرخپوشان تهراني را مي‌توان فعال‌ترين تيم‌ها در کميته انضباطي فيفا دانست.

پرسپوليسي‌ها در حال حاضر با 14 پرونده که شامل پرونده ژوزه مانوئل و سه تن از دستيارانش، سکوبرت، ولاتکو، مارکو سپانوويچ، ممدو تال، هروه اوساله بعنوان شاکي و مانوئل و سه دستيارش و ممدوتال به عنوان متشاکي مجموعا 14 پرونده در فيفا دارد و روزهاي شلوغي براي کارمندان آن به وجود آورده است!

ممدوتال، مدافع بورکينافاسويي سابق پرسپوليس ادعا کرده 120هزار دلار از اين تيم طلبکار است و ولاتکو و مارکو نيز ادعاي 50هزار دلاري خود را طبق شکواييه‌اي به فيفا ارجاع داده‌اند. سکوبرت نيز به عنوان شاکي بعدي پرسپوليس از اين تيم به دليل عدم پرداخت 25 دلار شکايت کرده است.

البته پرسپوليس هم بيکار ننشسته است و در دفاعيه‌اي ادعاي مربي‌ پرتغالي و دستيارانش را رد کرد و مدعي است با توجه به مدارک موجود در رابطه با جرايم و کسر قرارداد، آنها مبلغ کمتري از اين باشگاه طلب دارند. شنيده مي‌شود مارکو سپانوويچ که در فصل گذشته با نظر علي دايي به اين تيم ملحق شد و شماره هشت اين تيم را هم بر تن کرده لايحه‌اي 40 صفحه‌اي عليه پرسپوليس به فيفا ارجاع داده است!

بايد ديد در شرايطي که سرخپوشان در ليگ شرايط مناسبي ندارند و بازيکنان اين تيم بارها از مشکلات مالي گلايه کرده‌اند مسوولان اين تيم چه تمهيدي در قبال بدهي‌ها و شکايت بازيکنان و کادرفني سابق در فيفا مي‌انديشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=57738
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه