«میهن صنعت» گزارش می دهد:

زیبا ترین سوئیچ های خودرو را ببینید

سوییچ هر خودرو می تواند نشانی از هویت و کاربرد آن باشد.به همین جهت شرکت های خودروسازی وقت زیادی را صرف طراحی سوییچ محصولات خود می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سوییچ هر خودرو می تواند نشانی از هویت و کاربرد آن باشد.به همین جهت شرکت های خودروسازی وقت زیادی را صرف طراحی سوییچ محصولات خود می کنند.

سوییچ تسلا مدل S

این سوییچ شبیه به فرم کلی خودرو های تسلا بوده و از ظاهر بسیار جدابی بهره مند است.

 

سوییچ هوندا NSX

طراحی این سوییچ بسیار ساده بوده و نام NSX بر روی آن هک شده است.همچنین این سوییچ از آلیاژ نیکل و مس ساخته شده است و مقاومت بالایی خواهد داشت.

سوییچ فورماورکس پورشه 911

این کلید ساخت شرکت Formawerx است و با سوییچ معمولی پورشه 911 تفاوت دارد.این کلید از جنس استیل ضد زنک با کیفیت بسیار بالا است که مانند یک الماس در دسته کلیدتان می درخشد.

 

سوییچ هوشمند ب ام و

سوییچ های هوشمند ب ام و همیشه جذاب بوده اند. این سوییچ کاربردهای بسیار زیادی مانند نمایش اطلاعات خودرو، کنترل سیستم تهویه، نمایش مصرف سوخت و مسافت قابل پیمایش دارد و در ب ام و سری 7 شامل سیستم پارک از روی ریموت هم می شود.

 

سوییچ خودرو افسانه ای کونیگزگ

این سوییچ بیشتر به جواهر شبیه است تا وسیله ای جهت روشن کردن خودرو.این سوییچ از پلاتین ساخته شده است و روی آن قطعات الماس زیادی به چشم می خورد.جالب است که بدانید قیمت تخمین زده شده برای این سوییچ حدود 250 هزار دلار بوده که معادل قیمت یک فراری 488 است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=159846
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه