میهن صنعت:

ساخت واحدهای ۳۵ متری در طرح جدید مسکن

میهن صنعت: به‌گفته دست‌اندرکاران طرح جدید مسکن، قرار است برای تازه مزدوجین، ساخت واحدهای ۳۵ متری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در این رابطه گفت: خانوارهایی که فرزند دارند می‌توانند از واحدهای 65تا 70متر استفاده کنند اما خانوارهایی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند در مساحت‌های 35 و 40 متری هم امکان زندگی دارند.محمد پژمان تأکید کرد که این طرح به سیاست دولت برای تأمین زمین، تسهیلات ارزان‌قیمت و خیرین مسکن‌ساز به تأمین مسکن مورد نیاز اقشار کم‌درآمد کمک خواهد کرد.

به نقل زا مهر وزارت راه و شهرسازی قرار است به‌زودی طرح جامع مسکن را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد اما جزئیاتی از این طرح اعلام شده است که نشان می‌دهد دولت برای 3طبقه ضعیف، متوسط و غنی برنامه جداگانه طراحی کرده است. برای قشرهای غنی با استفاده از ابزارهای مالیاتی به‌دنبال کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌های بی‌دلیل در بازار است و قصد دارد قشرهای متوسط را با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت مورد حمایت قرار دهد.اقشار ضعیف اما اصلی‌ترین هدف طرح مسکن اجتماعی به شمار می‌روند که دولت قصد دارد با اعطای زمین رایگان و تسهیلات ارزان به انبوه‌سازی در این بخش بپردازد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34730
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه