عارف:

سالی یک میلیون شغل ایجاد می کنم/كمر گراني را مي شكنم

میهن صنعت : كانديداي اصلاح طلب يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری وجود قوميت هاي مختلف را بهترين ظرفيت در راستاي توسعه همه جانبه كشور عنوان كرد و افزود: وجود قوميت ها نه تنها تهديدي براي كشور به شمار نمي رود بلكه بهترين فرصت در راستاي رسيدن به توسعه همه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از مهر از سنندج، محمدرضا عارف شامگاه پنج شنبه در جمع مردم سنندج در مسجد والي اين شهر اظهار داشت: وجود قوميت هاي مختلف يكي از ظرفيت هاي اصلي كشور در راستاي رسيدن به توسعه همه جانبه است و به همين دليل بايد از تمامي اين ظرفيت ها به بهترين شكل ممكن بهره برداري شود.

وي گفت: ايران اسلامي رنگين كماني از ظرفيت ها و استعدادهاي مختلف براي توسعه و پيشرفت است و به همين دليل بايد با نگاهي عدالت محور زمينه براي خدمت رساني به همه مردم كشور از اقوام مختلف و تنها در چهارچوب قوانين و مقررات كشور خدمت رساني شود و اين مهم يكي از اولويت هاي اصلي در دولت من خواهد بود.

كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري يادآور شد: خيلي خوشحالم كه امروز با حضور حماسي مردم سنندج در صحنه بار ديگر خاطرات خرداد ماه سال 76 مرور شد و مطمئن هستم كه با حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بار ديگر دولت اصلاحات مديريت كشور را در اختيار مي گيرد و زمينه براي خدمت رساني بهتر به مردم فراهم مي شود.

وي گفت: حضور حماسي شما مردم عزيز سنندج در اين روز تاريخي يادآور استقبال از سيد محمد خاتمي در سال 76 است و به همين دليل نيز من تمامي توان خود را در راستاي رفع تبعيض در كشور به كارگيري مي كنم و تلاش خواهم كرد تا با استفاده از خرد جمعي در راستاي رسيدن به كشوري آبادتر از تمامي ظرفيت هاي موجود استفاده كنم.

عارف ادامه داد: من امروز آمده ام تا در حضور شما مردم استان كردستان اعلام كنم كه مطمئن باشيد در دولت من زمينه و فضا براي توسعه سراسر كشور به ويژه استان هاي مرزي همچون كردستان فراهم مي شود و با استفاده از نيروهاي نخبه و بومي اين استان در عرصه هاي ملي و استاني از تمامي ظرفيت ها و پتانسيل ها به بهترين شكل ممكن بهره برداري مي شود.

وي گفت: من امروز آمده ام تا در سنندج اعلام كنم كه تمامي تلاشم را در راستاي رفع تبعيض و نابرابري به كارگيري مي كنم و سعي مي كنم تا محروميت از چهره كردستان زدوده شود و مردم اين ديار نيز همچون ساير مناطق كشور در فضاي بهتر زندگي كنند و مزه عدالت را به معني واقعي كلمه احساس كنند.

كانديداي اصلاح طلب رياست جمهوري يازدهم عنوان كرد: مشكلات متعدد استان كردستان را همچون زمان دولت اصلاحات با حضور نيروهاي نخبه اين استان پيگيري خواهم كرد و تلاش مي كنم تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود در خود استان و با حضور نيروهاي كاربلدي همچون دكتر رمضان زاده استاندار سابق كردستان و سخنگوي دولت اصلاحات فرصت هاي بهتري را براي توسعه اين استان فراهم كنم.

وي اظهار داشت: من اعلام مي كنم كه با تشكيل معاونت اقوام رئيس جمهور در دولت آينده تلاش مي كنم تا به مطالبات به حق شما مردم استان كردستان و ديگر اقوام كشور كه در اصول مختلفي از قانون اساسي مورد تاكيد قرار گرفته به بهترين شكل ممكن پاسخ دهم و سعي مي كنم كه تبعيض هاي صورت گرفته در اين حوزه را به بهترين شكل ممكن جبران كنم.

عارف بيان كرد : من در اطلاعيه هاي مختلف برنامه هاي خود را به مردم اهل سنت ايران اسلامي به ويژه استان كردستان اعلام كرده ام و شك نداشته باشيد كه در دولت من با حضور مديران بومي زمينه براي توسعه همه جانبه اين استان و ساير استانهاي مرزي كشور فراهم خواهد شد و همانند دولت اصلاحات از تمامي ظرفيت ها براي خدمت بهتر به مردم استفاده خواهم كرد.

وي با اشاره به وضعيت بحراني بيكاري در استان كردستان و ديگر نقاط كشور افزود: در دولت اصلاحات سالانه 700 هزار شغل ايجاد مي كرديم و من به شما مردم عزيز سنندج قول مي دهم كه در دولت آينده سالانه بيش از يك ميليون شغل ايجاد كرده و كمر بيكاري را مي شكنيم.

عارف يادآورشد: با حضور و مشاركت خود شما مردم عزيز در دولت اصلاحات تورم را به بهترين شكل ممكن مهار كرديم و شما مطمئن باشيد كه با استفاده از نظرات كارشناسان خبره اقتصاد كشور كه اين روزها خانه نشين شده اند بار ديگر كمر گراني را نيز مي شكنيم و براي روزهاي بهتر در كشور تلاش خواهيم كرد.

كانديداي اصلاح طلب يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ضمن تقدير از استقبال مردمي سنندج از خود عنوان كرد: من به پاس اين حضور تاريخي شما مردم سنندج اعلام مي كنم كه دولت من دولتي به واقع مردمي و پاسخگو خواهد بود و در آن فضا به گونه اي خواهد بود كه مردم بتوانند به بهترين شكل ممكن نظرات و انتقادات خود را مطرح كنند تا اگر در يك بخشي مشكلي وجود دارد در كوتاهترين زمان ممكن رفع شود.

وي در پايان گفت: حضور امروز شما در صحنه بار ديگر ثابت كرد كه اراده و توان مردم براي خلق حماسه اي ديگر همچون دوم خردادماه سال 76 جدي است و به همين دليل اين حضور ثابت كرد كه مردم ما مي توانند در 24 خرداد باز هم دولتي پاسخگو را در راس امور قرار داده و براي اعتلاي بيشتر كشور به اصلاح طلبان اعتماد مي كنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19699
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه