«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سامسونگ و بروزرسانی تلویزیون های سری Frame و Wall

شرکت سامسونگ در جریان CES 2020 به بروزرسانی تلویزیون های سری Frame و Wall می پردازند که تفاوت چندانی با نسل پیشین نداشته اما سایزهای جدیدی برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سامسونگ در جریان CES 2020 به بروزرسانی تلویزیون های سری Frame و Wall می پردازند که تفاوت چندانی با نسل پیشین نداشته اما سایزهای جدیدی برای آنها در نظر گرفته شده است.

تلویزیون Frame TV سامسونگ به صفحه نمایش 4K Dual LED مجهز بوده و بیشتر شبیه به قاب نقاشی بوده تا تلویزیون اما سامسونگ به شکلی آن را طراحی کرده که یکی از زیبایهای دکوراسیون خانگی باشد

برای سال 2020 این شرکت نسخه کوچک 32 و بزرگ 75 اینچی را در نظر گرفته است. پیش از این تنها دو مدل 43 و 65 اینچی به فروش می رسید. همچنین سنسورهای جدیدی برای تطبیق بهتر با نور محیط هم دارند.

گفتنیست که با حالت Art Mode 3.0 مشتریان می توانند قاب های جذابی برای آنها سفارش دهند. گذشته از آن تلویزیون جدید سری The Wall TV هم معرفی شدند که برای سال 2020 شاهد مدل هایی 88، 93، 110 و 150 اینچی هستیم. این سایزها در کنار سایز 75 ، 146 ، 219 و 292 اینچی قرار می گیرد.

مدل های The Wall به پنل MicroLED مجهز است که نور بیشتری داشته و در نتیجه وضوح بالاتر و کیفیت رنگ جذابی ارائه می دهد. سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه این سری را مشخص نکرده است.

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190103
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه