سایپا با اهدای یکدستگاه تیبا از کوهنورد تبریزی تجلیل کرد

در حاشیه افتتاح کلینیک خودروی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز، گروه خودروسازی سایپا با اهدای یک دستگاه خودرو ملی تیبا از عظیم قیچی ساز ورزشکار کوهنورد تبریزی تجلیل کرد.

به گزارش سایپانیوز ، گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در مراسم افتتاحیه کلینک خودرو سایپا در نمایشگاه بین المللی تبریز که با حضور مسئولان استان آذربایجان شرقی، فدراسیون کوهنوردی ، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا برگزار گردید از عظیم قیچی ساز ورزشکار صاحب نام تبریزی که به تازگی توانسته قله صعب العبور K2 پاکستان را فتح نماید با اهدای یک دستگاه خودروی تیبا قدردانی کرد.
در این مراسم ابتدا پیام مهندس رضا رحمانی نماینده مردم شریف تبریز و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قرائت گردید و سپس مهندس گرمان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا و مدیر عامل شرکت سایپا یدک با اشاره به مسئولیت های اجتماعی سایپا گفت: ورزش ضامن سلامت است و سایپا در این زمینه پیشرو بوده است و همواره سعی کرده در حمایت از ورزش و ورزشکاران در صحنه حضور داشته باشد.
وی افزود: باعث افتخار است تا خودروی تیبا که خودروی ملی سایپا می باشد و از مرحله طراحی تا ساخت به همت فکر و اندیشه مهندسان داخلی انجام شده است به قهرمان ملی کشورمان به پاس آن که توانسته افتخارات بسیاری برای کشور خصوصاً مردم شریف تبریز کسب کند اهدا می شود .
در ادامه موسوی عضو هیئت رئیسه فدراسیون کوهنوردی با تشکر از شرکت سایپا گفت: ورزش کوهنوردی ورزش مفرحی است که متأسفانه مظلوم و گمنام باقی مانده است.
وی افزود: از شرکت سایپا که همواره به ورزش کوهنوردی عنایت داشته و اکنون نیز با کار بسیار زیبای خود از یکی از کوهنوردان ملی کشور در شهر تبریز تجلیل می کند تشکر می کنیم
دکتر سلطانی معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا نیز در ادامه برنامه گفت: امروز سازمانها و شرکت ها فقط محل کار نیستند بلکه می توان گفت محل زندگی است.
 وی افزود: امروز نیروی انسانی بزرگترین و مهمترین سرمایه هر سازمان است و باید برای زندگی کارکنان برنامه ریزی کرد و شرکت سایپا در این زمینه پیشرو بوده و یکی از برنامه های سایپا توجه به سلامت کارکنان خود می باشد.
سلامتی و نشاط کارکنان برای سایپا بسیار مهم است و ورزش به عنوان یکی از ابزارهای حفظ سلامتی همواره مد نظر بوده زیرا ورزش خصوصاً کوهنوردی می تواند در سلامتی و نشاط افراد تأثیر بالایی داشته باشد.
سلطانی تصریح کرد: کوهنوردی علاوه بر ورزش، گردش و طبیعت گردی نیز محسوب می شود که می تواند علاوه بر جسم بر روح افراد نیز تأثیرگذار باشد.
عظیم قیچی ساز قهرمان ملی رشته کوهنوردی کشور نیز در این مراسم گفت : تقدیر از یک رشته یا چند رشته خاص ورزشی و فراموش کردن ورزشکاران در رشته های دیگر بی انصافی است. زیرا سایر ورزشکاران نیز برای سربلندی و به اهتزاز درآوردن پرچم  مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت کشیده اند ولی سایپا برای اولین بار در کشور از رشته کوهنوردی حمایت کرد که ضمن تشکر از این شرکت معظم امیدواریم این کار به صورت فرهنگ در آید.
قیچی ساز گفت: تاکنون 10 قله بالای 6000 متر جهان را فتح کرده ام و امیدوارم بتوانم با حمایت مسئولان قله های باقیمانده را نیز فتح کنم و عضو باشگاه فاتحان قله های 8000 متری جهان شوم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم لوح تقدیر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و یک دستگاه خودروی ملی تیبا به پاس قدردانی از این ورزشکار با اخلاق تبریزی به وی اهدا شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4981
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه