میهن صنعت:

سرانجام بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی منعقد شد/ آغاز قرارداد از اول آذرماه سال جاری

میهن صنعت: سرانجام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با بیمه آتیه سازان حافظ منعقد شد تا شاید تجربه تلخ قرار داد این سازمان با بیمه دی در سال گذشته تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علی اصغر بیات – رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی – در گفت‌وگویی با اعلام این خبر، افزود: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه سازان حافظ از اول آذرماه سال جاری تا پایان آبان‌ماه سال آینده منعقد شده و در ابتدا بازه جمعیتی 1.5 میلیون نفری تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 

وی در مورد سرانه درمان هر بیمه شده، بیان کرد: سرانه درمان برای تمام بیمه شدگان اصلی و تبعی در هر ماه 20 هزار و 200 تومان است و در ابتدای امر بازنشسته و همسرش تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، همچنین اگر بازنشسته مایل باشد می‌تواند فرزندان، پدر و مادر خود را نیز تحت پوشش این بیمه درآورد.

 

بیات با اشاره به بازنشستگانی که تمایل ندارند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، گفت: بیمه شدگان سه ماه فرصت دارند به کانون‌ها مراجعه کرده و برای انصراف اقدام کنند تا هزینه کسر شده از آن‌ها باز پس داده شود.

 

به گزارش ایسنا رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد بازه جمعیتی تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان نیز، خاطر نشان کرد: در این مورد محدودیتی وجود ندارد، تنها در ابتدای امر این قرارداد برای 1.5 میلیون نفر در نظر گرفته‌ است؛ اما در صورتی که متقاضیان بیش از این باشند هیچ مشکلی برای اضافه شدن آنها به منظور تحت پوشش قرار گرفتن وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31321
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه