میهن صنعت :

سربلند و سرافکنده در نشریه گزارش مصرف کننده

میهن صنعت : توصیه های نشریه «گزارش های مصرف کننده» تأثیر زیادی روی افکار عمومی دارد. در جدیدترین گزارش این نشریه، مزدا3 توصیه شد اما جیپ چروکی چنین موفقیتی به دست نیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دو خودرویی که امسال طراحی جدید آن عرضه شده مورد ارزیابی نشریه «گزارش های مصرف کننده» قرار گرفت عبارت بودند از مزدا3 و جیپ چروکی.  وقتی از واژه «توصیه شده» در این نشریه برای خودرویی استفاده شود آن خودرو قدرت رقابت بهتری پیدا می کند و نزد افکار عمومی با ارزش تر است.

برند مزدا با خودروهای سدان و هاچ بک زوم زوم در افکار عمومی جایگاه خوبی پیدا کرده که مهمترین دلیل آن مصرف بهینه است. هر چند عده ای از مصرف کنندگان معتقد بودند که مزدا3 چابک هست اما عصبی است، سر و صدای موتور خیلی زیاد به داخل اتاق می رسد و صندلی  عقب هم خیلی جادار نیست و کمی تنگ به نظر می آید. با این حال مزدا3 جزو خودروهای «توصیه شده» نشریه کانزومر ریپورتس اعلام شد.

در عوض خودروی جیپ اقبال خوبی نداشت و مجله «گزارش های مصرف کننده» از واژه «نیم پز» half-baked برای این خودروی کراس اور استفاده کرد. از نظر کارشناسانی این مجله که این خودرو را تست کرده اند، موتور 2.4 لیتری آن کم می آورد و سیستم انتقال قدرت 9سرعته آن واکنش پذیری خوبی ندارد.

توصیه نشدن برند جیپ کروچی تأثیر منفی زیادی روی شرکت خودروسازی کرایسلر دارد که به تازگی به تملک فیات ایتالیا در آمده است.   

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41662
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه