«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

سرمایه‌گذاری ب‌ام‌و بر روی نسل‌های آینده/ نمایندی 121 لواسان پرشیا خودرو میزبان استعدادهای کودکان شد

روز گذشته در نمایندگی 121 پرشیا خودرو واقع در لواسان مراسمی با هدف آشنایی کودکان با خودرو و به چالش کشیدن خلاقیت‌های درونی آنها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز گذشته در نمایندگی 121 پرشیا خودرو واقع در لواسان مراسمی با هدف آشنایی کودکان با خودرو و به چالش کشیدن خلاقیت‌های درونی آنها برگزار شد.

در این مراسم کودکان ساعاتی را در طبقه‌ای مخصوص همراه با موسیقی، نقاشی و بازی‌های سرگرم کننده به تعامل با یکدیگر گذراندن و توانستند خلاقیت‌های خود را به چالش بکشند.

خانم عبداللهیان پور، مدیر نمایندگی 121 پرشیا خودرو نمایندگی لواسان در خصوص این نمایندگی گفت: این شوروم دو سال است که افتتاح شده و با داشتن فضای بزرگ در 4 طبقه یکی از بزرگترین شوروم‌های پرشیا خودرو محسوب می شود.

وی ادامه داد : در این شوروم یک طبقه به موزه ب ام و اختصاص داده شده است که در آن عکس‌هایی از اولین خودرو ساخته شده توسط ب ام و تا آخرین مدل وجود دارد.

عبداللهیان پور ادامه داد : همینطور در بخشی از آن نیز لوازمی مانند رینگ‌های متفاوت، جلو پنجره و کیت اگزوز اسپرت برای تغییر چهره خودرو‌ها وجود دارد.

وی گفت : در طبقه آخر نیز حدود 500 قلم اکسسوری از جمله صندلی کودک، کیف و ساک، چتر، ساعت و عینک، فلش، لباس، قاب موبایل، ماکت خودرو، لوازم جانبی خودرو، لوازم نگهداری از خودرو، اسباب بازی، دوچرخه و … وجود دارد.

مدیر نمایندگی 121 لواسان پرشیا خودرو افزود: هدف ما از این مراسم این بوده است که در حال حاضر و خصوصا با وجود فضای مجازی که اکثر بچه‌ها به آن روی آورده اند، خلاقیت بچه ها را به چالش بکشیم تا بتوانند خلاقیت خود را به دور از این فضا نشان بدهند.

وی ادامه داد : ما برای آنها بازی های هدفمند که در چهارچوب بنچ مارک ب ام و است تدارک دیدیم تا با خودرو و اجزای آن آشنا بشوند تا اگر استعدادی در این خصوص دارند شکوفا شده و در آینده فردی موفق و موثری باشند.

در این مراسم به کودکان هدایایی نیز تعلق گرفت و نقاشی‌های آنها نیز بر روی تیشرت چاپ شده و به خانواده این کودکان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173628
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه