میهن صنعت :

سرمربی تیم ملی تکواندو: همه باید در انتخابی شرکت کنند غیر از رجلی و احمدی

میهن صنعت: مرتضی کریمی گفت: حضور همه ملی‌پوشان در مسابقات انتخابی تیم ملی الزامی است و تنها غیبت رجلی و محمدی هماهنگ شده است.

 به گزارش میهن صنعت به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان اظهار کرد: اردوهای تیم ملی فردا (چهارشنبه) به پایان می‌رسد و بازیکنان یک روز استراحت خواهند داشت تا برای رقابت‌های انتخابی آماده شوند. رقابت‌های انتخابی هم 25 اسفند در خانه تکواندو برگزار خواهد شد که حضور همه ملی‌پوشان در این رقابت‌ها الزامی است. در این دوره از انتخابی‌ها تنها کورش رجلی و احمد محمدی مجاز هستند شرکت نکنند.

وی افزود: در این رقابت‌های انتخابی هشت تا 10 نفر از اردوها خط خواهند خورد و سعی می‌کنیم در هر وزن دو نفر را برای مراحل بعدی اردوها نگه داریم. بعد از این مسابقات انتخابی، ترکیب تیم‌های ملی برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به این که دور بعدی اردوهای تیم ملی از پنجم فروردین آغاز خواهد شد، یادآور شد: از آن مرحله اردو تمرینات دو تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان به صورت مجزا برگزار خواهد شد و تقریبا کار اصلی تیم‌ها شروع می‌شود.

وی در مورد اضافه شدن کورش رجلی به اردوهای تیم ملی، ادامه داد: او فعلا سبک تمرین می‌کند تا از آمادگی عقب نماند و بعد از این که آماده تمرینات تخصصی شد همراه بقیه تمرین خواهد کرد. اکنون نمی‌شود در مورد شرایط او چیزی گفت. باید ببینم که چه می‌شود. او با توجه به مصدومیتی که دارد در این دوره از انتخابی‌ها شرکت نخواهد کرد و طبق هماهنگی انجام شده در مرحله بعد اردوها شرکت خواهد داشت.

کریمی گفت: احمد محمدی هم در مسابقات انتخابی مرحله اول عملکرد خوبی داشت که مصدوم شد و در این مرحله از انتخابی‌ها شرکت نخواهد داشت. عدم حضور او هم هماهنگ شده است. او هنوز به اردوها اضافه نشده و قرار است از پنجم فروردین به اردوها ملحق شود.

وی در مورد شرایط محمد باقری معتمد، افزود: شرایط او را به صورت دقیق نمی‌دانم، اما اگر بخواهد به اردوها بیاید مشکلی وجود ندارد. این مدال آور المپیکی ایران اگر خواست در تیم ملی باشد باید در اردوها شرکت کند و ببینیم که شرایطش چطور است. بعد از آن هم باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به این که فرزاد عبداللهی به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد، ادامه داد: این ورزشکار که در دوره قبل مسابقات جهانی مدال طلا گرفت در این دوره نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند، چرا که مصدومیت اجازه این کار را نمی‌دهد. در صحبتی که با او داشتم همه این مسایل را گفته‌ایم .

کریمی با اشاره به این که روحیه یوسف کرمی برگشته است و بسیار با انگیزه تمرین می‌کند، گفت: او پا به پای بقیه ملی‌پوشان تمرین می‌کند و آنقدر خوب شده که باز هم می‌تواند همه مدال‌ها را کسب کند، البته او هم باید در انتخابی‌ها شرکت کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14085
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه