میهن صنعت :

سریع‌ ترین بنر قابل رانندگی جهان برای تبلیغ پژو 308

میهن صنعت : با همكاری پژو، گوگل و آژانس تبلیغاتی Havas Worldwide اولین بنر موبایل آزمون رانندگی تعاملی جهان ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مخاطبان می‌توانند با استفاده از بنر موبایل، یك وب‌سایت بزرگ خودروی استرالیایی و Google Maps API با شانس برنده شدن یك خودرو در آخر هفته، به‌طور مجازی رانندگی با یك خودروی پژو 308 جی‌تی‌ای را امتحان كنند.

متفاوت با تبلیغات سنتی خودرو، این كمپین با قرار دادن كاربران در جای صندلی راننده، فرصتی نادر برای رانندگی با خودروی پرسرعت پژو 308 جی‌تی‌ای را به آنها می‌دهد. به گزارش‌ ام‌بی‌ای‌نیوز، یك استفاده ساده از بنر بر روی سایت CarAdvice. com. au كاربران را به سوی یك فروشگاه محصولات پژو با استفاده از Google Maps API  و شروع به انجام تست مجازی رانندگی هدایت می‌كند.

رانندگان به وسیله شتاب‌سنج گوشی تلفن خود فرصت امتحان ویژگی‌هایی از جمله حالت اسپورت خودرو را می‌یابند. در صورت كشف یك محل پنهان، رانندگان برای برنده شدن یك خودرو در آخر هفته در یك قرعه‌كشی شركت می‌كنند. یك نرم‌افزار نیز اطلاعات كاربر را برای استفاده در ارتباطات آتی بین فروشندگان محلی و ظرفیت‌های موجود ذخیره می‌كند./فرصت امروز/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84535
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه