«میهن صنعت» گزارش می دهد:

سریع ترین سدان 4 سیلندر دنیا با ظاهری جدید

مرسدس بنز CLA 45 که به سریعتری سدان چهار سیلندر دنیا شهرت دارد از سال 2020 با چهره ای جدید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرسدس بنز CLA 45 که به سریعتری سدان چهار سیلندر دنیا شهرت دارد از سال 2020 با چهره ای جدید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر 2000 سی سی توئین توربو با قدرت 381 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتون متر بهره می برد که در کنار جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه و سیستم 4matic شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه ای رو برای این خودرو رقم زده است.

در کشور ما نیز این نسخه به تعداد زیادی وارد شده است و با قیمت حدود 900 میلیون تا 1.6 میلیارد تومان برای خرید در دسترس قرار دارد.

هر چند که ثبت زمان 4.2 ثانیه ای برای شتابگیری این خودرو در ایران به دلیل کیفیت نه چندان مناسب سوخت غیر ممکن است ولی  به هر حال با خودرو بسیار سریع و البته جوان پسندی رو به رو هستیم.

هم اکنون کمپانی مرسدس بنز عکسی را به عنوان تیزر مدل 2020 این خودرو منتشر کرده است که نشان می دهد این بار با خودرو زیباتری رو به رو خواهیم بود.طراحی چراغ های جلوی این خودرو در تیزر منتشر شده بسیار زیبا بوده و زبان طراحی نسل جدید خودروهای مرسدس بنز را نشان می دهد.

اگر این نسل از CLA 45 در زمینه طراحی داخلی و کیفیت ادوات داخلی نیز بهبود هایی را تجربه کرده باشد پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای مواجه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169690
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه