میهن صنعت :

سری2 بخرید از امکانات سری5 بهره ببرید

میهن صنعت : ب ام و سری2 و مدل ایکس5 بنا به درخواست مشتری به امکاناتی مجهز می شوند که توان عملکردی آنها را تا سطح سری ام بالا می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل های ب ام و از حالت استاندارد خود قدری ارتقا یافته و متناسب با ویژگی هایی که دارند به امکانات خودروهای اسپورت مجهز می شوند یا  امکانات خودروها سری ام با توان و عملکرد بالا را به دست می آورند و برخی از آنها از لحاظ توان به خودروهای ماهیچه ای تمام قد (منظور full-on M muscle) تبدیل خواهند شد که مشتری متناسب به بودجه اش می تواند انتخاب کند.

ب ام و مدتی است که برای مشتریان خود این گزینه را فراهم کرده که در برخی از مدل ها توان و عملکرد و اسب بخار لازم را خودشان انتخاب کنند. اکنون گزینه های بسیار جذابی برای سری2 کوپه و کراس اور ایکس5 فراهم کرده است. به بیان ساده تر شما هنگام خرید سری2 کوپه یا ایکس5 می توانید برخی از امکانات یک خودروی سری5 یا به طور کلی خودروهای بسیار قوی با توان بالا را انتخاب کنید.

برای مثال در سری2 مشتری می تواند سیستم تعلیق جدید، ترمزهای ارتقا یافته، رینگ های آلومینیمی متنوع، کیت آئرو کربن و امکانات بهتر در داشبورد و تریم داخل خودرو انتخاب کند. در ایکس5 هم علاوه بر کیت آئرو کربن، پکیج جدید تریم داخل خودرو عرضه شده است. اگر مشتری علاقه به توان بالاتری داشته باشد ایکس5 مدل Drive35i حدود 20 اسب بخار به توان 326 اسب بخار ایکس5 عادی افزوده است. برخی از مشتریان هم علاقه به ساکت کننده اگزوز خودرو دارند که برای هر دو مدل یادشده اختیاری است و مشتری می تواند سفارش بدهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33285
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه