میهن صنعت:

سفر به کیش در ماه رمضان

کیش یکی از گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره تفریح‌های بسیاری ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. البته برخی از جشنواره‌ها و تفریحات این جزیره در ازای پرداخت هزینه هستند اما تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز کاملا رایگان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کیش یکی از گردشگری‌ترین مناطق ایران است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرایی می‌کند. این جزیره تفریح‌های بسیاری ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. البته برخی از جشنواره‌ها و تفریحات این جزیره در ازای پرداخت هزینه هستند اما تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز کاملا رایگان هستند. کسانی که در ماه رمضان به کیش سفر می‌کنند می‌توانند از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش این ماه استفاده کنند. از طرفی بسیاری از هتل‌ها و مراکز فروشگاهی کیش نیز در ماه مبارک رمضان خدمات و محصولات خود را با تخفیف عرضه می‌کنند. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از این کاهش قیمت مراکز اقامتی می‌توانید از امکان اطلاع از کاهش قیمت وب سایت علی بابا استفاده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا در صورت کاهش یافتن هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سریع‌ترین زمان ممکن مطلع شوید و خدمت مورد نظرتان را رزرو کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که در ماه رمضان قیمت بلیط هواپیما مقداری کاهش پیدا می‌کند و برای سفرتان می‌توانید با هزینه کم‌تری نسبت به دیگر ماه‌ها بلیط تهیه کنید. برای این که بتوانید قیمت‌های بلیط هواپیما در زمان ماه رمضان را مشاهده کنید و پایین‌ترین قیمت ممکن را رزرو کنید می‌توانید از تقویم قیمتی کمک بگیرید. تقویم قیمتی می‌تواند مناسب‌ترین راه برای تهیه یک بلیط ارزان و مناسب باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط هواپیما ، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن موبایل علی‌بابا ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت بلیط را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد.

برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های خرید بلیط هواپیما از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که تقویم قیمتی علی بابا برای افرادی مناسب است که روز مشخصی را برای سفرشان در نظر ندارند و تاخیر یا تعجیل یکی دو روزه سفر، مشکلی را برای‌شان به وجود نمی‌آورد. همان طور که گفته شد در ماه رمضان هزینه رزرو هتل در کیش کاهش می‌یابد؛ یکی از دلایل این کاهش قیمت کم شدن مسافران و خلوت شدن جزیره کیش است. به عبارت دیگر فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی این جزیره برای جذب مشتری، تخفیف‌ها و خدمات بیش‌تری را ارائه می‌دهند.

در ماه رمضان ممکن است برخی از جشنواره‌ها و برنامه‌های شاد در جزیره کیش بعد از افطار برگزار شود. در حقیقت بسیاری از برنامه‌های این جزیره گردشگری دچار تغییر زمان‌بندی می‌شود. بسیاری از برنامه‌ها و جشنواره‌ها را در وبلاگ سایت علی بابا می‌توانید مشاهده کنید و در صورت امکان در آن‌ها شرکت‌ کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید بهتر است از هتل‌های ساحلی این جزیره استفاده کنید. هتل‌های این ساحلی کیش برای اقامت‌های چند روزه مناسب هستند و می‌توانند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهند. هتل ترنج یکی از هتل‌های دریایی کیش است که امکانات بسیار لوکس و بی‌نظیری برای مسافران دارد. این هتل در ۲ فاز مختلف ساخته شده است و فاز اول این هتل در زیر آب است؛ اتاق‌های هتل ترنج کیش منظره‌ی جذابی از دریا را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و در وقت و هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید.

البته هتل‌های دیگری هم در جزیره کیش وجود دارند که قیمت مناسب‌تری دارند اما باید در نظر داشته باشید که قیمت هتل تا حد زیادی متناسب با امکانات آن است. برای مثال هتل‌های ۲ ستاره امکانات پایه‌ای دارند و خدمات خاصی ارائه نمی‌دهند اما از طرفی قیمت مناسبی دارند. بررسی‌ هتل‌های کیش در وبلاگ سایت علی بابا موجود است و شما با مطالعه این بررسی هتل‌ها می‌توانید اقامت دلچسب‌تری داشته باشید. در ماه رمضان بیش‌تر هتل‌ها ضیافت افطاری نیز دارند اما برای سایر مسافرین نیز وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام سرو می‌شود. توضیحات وعده‌های غذایی در هتل‌های مختلف را می‌توانید از وبلاگ علی بابا مطالعه کنید. البته بهتر است در نظر داشته باشید که برنامه غذایی هتل‌ها و رستوران‌ها در ماه رمضان ممکن است کمی تفاوت داشته باشد و می‌توانید این موضوع را به‌صورت مستقیم از اپراتور هتل بپرسید. در ایام نزدیک به عید فطر ممکن است قیمت بلیط نسبت به دیگر ایام، افزایش داشته باشد؛ حتی ممکن است بلیط برگشت به تهران سخت گیر بیاید. در این شرایط با خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌توانید با خیال جمع سفر کنید. قیمت بلیط‌های رفت و برگشت مناسب‌تر است و برای زمان‌بندی شما نیز هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=195707
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه