احسان روزبهانی:

سه ماه دیگر تمرینات بوکس را شروع می‌کنم/ هدفم سهمیه المپیک است

ملی‌پوش بوکس ایران با اشاره به مصدومیتش گفت: سه ماه دیگر می‌توانم تمرینات بوکسم را شروع کنم و هدفم کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در مورد شرایط فعلی مصدومیتش گفت: خدا را شکر بعد از انجام شدن جراحی روند خوبی را طی کرده و در حال حاضر مصدومیتی ندارم. با این حال فعلا نمی‌توانم تمرینات بوکس را انجام دهم و باید هوازی کار کنم، طبق گفته دکتر عمل خوبی داشتم و روند بهبود خوب بوده اما، نباید مشت بزنم یا بخورم.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی در مورد زمان شروع تمرینات بوکسش گفت: اگر روندی که الان وجود دارد طی شود، سه ماه دیگر می‌توانم تمرینات بوکسم را نیز شروع کنم.

او همچنین در خصوص اینکه تشکیل شورای فنی بوکس پس از سال‌ها را چگونه می‌بیند؟ اظهار کرد: این شورا صد در صد می‌تواند تاثیرات مثبتی را روی پیشرفت بوکس ایران داشته باشد. به هر حال نظرات تک تک اعضای شورا بیان می‌شود و بهترین آن‌ها انتخاب شده و عملی خواهد شد. امیدوارم با این اقدامات شاهد بهبود شرایط بوکس ایران باشیم.

بوکسور المپیکی تیم ملی توضیح داد: همه نفراتی که به عنوان اعضا در این شورا عضو هستند همگی از بهترین‌ها، کارشناسان و تحصیل کرده‌های این رشته هستند. تشکیل شورای فنی ایده خوبی بود که اکبر احدی(سرمربی و مدیر تیم‌های ملی بوکس) آن را به حسین ثوری رئیس فدراسیون داد و مورد موافقت قرار گرفت.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که هدف گذاری او برای مسابقات پیش رو چیست؟ اظهار کرد: مسابقات اصلی که قصد دارم برای آن‌ها تمرین کنم رقابت‌های جهانی است تا سهمیه المپیک را کسب کنم. ۸ ماه تا این مسابقات زمان دارم و با توجه به مصدومیتم نیز فکر نمی‌کنم زودتر از این هم بتوانم به میادین برگردم، اما تلاش من برای کسب سهمیه المپیک است.

روزبهانی در پایان این گفت و گو در مورد زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی، خاطرنشان کرد: بوکسورهایی که به اردو دعوت شده‌اند را ندیده‌ام اما کادرفنی بوکسورها را به اردو فراخوانده و باید منتظر مسابقات انتخابی باشیم. با برگزاری انتخابی‌ها نفرات فیکس مشخص می‌شوند. در مورد زود بودن یا نبودن مسابقات انتخابی‌هم باید بگویم این بوکسورها در استان‌های خود تمرین می‌کنند و آماتور نیستند. باید حرفه‌ای عمل کنند چون اردوی تیم ملی جایی برای مرور مسائل فنی نیست و باید خودمان را نشان دهیم./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162561
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه