میهن صنعت گزارش می دهد؛

سه محصول پر فروش کرمان موتور زیر ذره بین خبرنگاران+تصاویر

این بار در تهران و در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج، شرکت کرمان موتور در یک برنامه تخصصی 3 محصول وارداتی و البته پر طرفدار خودرا در معرض تست خبرنگاران حوزه خودرو به منظور نقد و بررسی بیشتر فنی قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروزه در سراسر دنیا خودروسازان بزرگ جهانی رقابتی تنگاتنگ را دنبال می کنند تا به این واسطه علاوه بر اینکه سهم بازار خودرا از دست ندهند بلکه به آن بیفزایند.

در این رقابت نفسگیر، تست درایوها یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که به خریداران خودرو در انتخاب درست محصول کمک می کند و خودروسازان به نام دنیا نیز از اهمیت آن به خوبی آگاه هستند.

این بار در تهران و در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج، شرکت کرمان موتور در یک برنامه تخصصی 3 محصول وارداتی و البته پر طرفدار خودرا در معرض تست خبرنگاران حوزه خودرو به منظور نقد و بررسی بیشتر فنی قرار داد.

هیوندای اکسنت، توسان و النترا سه محصول پرفروش شرکت خودروسازی کرمان موتور هستند که در این تست درایو در اختیار خبرنگاران قرار گرفتند.

بنا بر اعلام کرمان موتور، این شرکت قصد دارد به جهت رضایت هر چه بیشترمشتریان خود اقدام به برنامه ریزی منظم ماهانه جهت برگزاری تست درایو خودروهای هیوندای تولیدی و وارداتی کند که بر همین اساس اولین روز این برنامه در تاریخ 19/11/97 انجام پذیرفت و به صورت ماهانه در شهرهای مختلف ایران نیز ادامه خواهد یافت.

توسان TL

بدون اغراق در این تست درایو، کراس اوور محبوب و البته خوش نقش کره ای که به محض معرفی در ایران، بازار خوبی برای خودش دست و پا کرد، از بیشترین میزان جلب توجه در میان خبرنگاران برخوردار بود.

محصولی که سال 97 روی خطوط تولید شرکت کرمان موتور قرار خواهد گرفت از لحاظ پایداری در جایگاه بسیار مناسبی قرار داشت. دید مناسب به اطراف و نرمی فرمان از دیگر نکات قابل توجه این محصول است که در کنار زیبایی ظاهری و راحتی فضای جمع و جور صندلی راننده، هماهنگی گیربکس و موتور را نیز به آن اضافه کنید تا از سواری یک کراس اوور کره ای لذت ببرید.

 

هیوندای اکسنت

اکسنت، سدان جمع و جور کره ای یکی از قدیمی ترین محصولات هیوندای است که در حال حاضر خط تولید این محصول در شرکت کرمان موتور نیز راه اندازی شده و پیش فروش آن نیز آغاز شده است.

هیوندای اکسنت که از آن به عنوان یک محصول اقتصادی یاد می شود، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، از آپشن های قابل قبولی نیز بهره می برد.

اما اگر بخواهیم در خصوص تست درایو صورت گرفته با توجه به مسیر کوتاه تعیین شده صحبت کنیم، باید بگوییم که شما با یک خودرو چابک مواجه خواهید شد. هندلینگ مناسب و دقت خوب فرمان با توجه به خوش دستی فرمان از دیگر نکات مثبت این خودرو است.

البته از فضای خوب این خودرو به عنوان یک سدان شهری کوچک نباید غافل شد و می توان عنوان داشت که احتمالا در مسیرهای طولانی نیز راننده و سرنشینان از راحتی نسبتا خوبی نیز بهره خواهند برد.

از دیگر امکانات رفاهی این محصول می توان به استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سانروف، روشنایی خودکار چراغ‌های اصلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ با لاستیک‌هایی ۱۹۵ میلی‌متری اشاره کرد.

 

هیوندای النترا AD

فول ‌ترین مدل هیوندای النترا AD که توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه می شود در نگاه اول ظاهری جذاب تر نسبت به دیگر مدل های هیوندای دارد.

بهبود سیستم تعلیق این مدل النترا سبب شده تا حس یک سواری نرم و با هندلینگ مناسب را به راننده منتقل کند.

وظیفه انتقال قدرت به چرخ ‌های جلو توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک صورت می گیرد که به ‌لطف موتور قوی‌ تر، شتاب بسیار بهتری را نسبت به نسل های قبلی النترا تجربه خواهید کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این سدان کره ای، شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 8.5 ثانیه تجربه می کنید که البته با توجه به شرایط تست درایور برگزار شده و کوتاهی مسیر امکان شتابگیری برای این محصول وجود نداشت.

فضای مناسب کابین نیز شمارا با یک خودرو خانوادگی و مناسب مسافرت های طولانی گره می زند که با توجه به امکانات رفاهی نظیر کروزکنترل، سانروف، ۷ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، تودوزی چرم، تغییر حالت رانندگی، رادار نقطه‌کور، سنسور نور و باران، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های جلو، گرم‌کن فرمان، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، دوربین عقب، نمایشگر و سیستم کنترل پایداری می تواند یک خرید مناسب برای علاقه مندان به خودروهای کره ای به شمار رود.

گزارشگر : بهنام وحیدی

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=146513
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه