مدیر عامل هلدینگ داتیس:

سود حاصل از تولید را به جیب محرومین وساخت محیط زیست روانه می کنیم

میلاد علینقی مدیر عامل هلدینگ داتیس طی مصاحبه ای، هدف از تولید وکسب و کار این هلدینگ را ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در راه حمایت از محرومین، خانواده جانبازان وشهدا وحفظ محیط زیست دانست وابراز کرد بخش عمده ای از سود حاصل از تولید را در این سه بخش هزینه خواهیم نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر عامل هلدینگ داتیس با بیان اینکه هدف از گسترش مجموعه داتیس بدل شدن به یک هلدینگ بزرگ گفت:  ارائه یک سبک جدید در تجارت در دو بخش واردات وتولید از اهدافی است که سالها برروی آن برنامه ریزی انجام شده است وبه لطف پروردگار در حال حاضر به آنچه که هدف گذاری کرده بودیم رسیده ایم ودر فاز دوم برنامه ریزی ها در بخش تولید فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد، اما در این بخش هدفی داریم تا سود حاصل از تولید کلیه محصولات هلدینگ داتیس را به جیب محرومین، خانواده شهدا وجانبازان ومحیط زیست روانه کنیم تا بتوانیم شاهد ایرانی شاد تر و زیبا تر باشیم.
وی با بیان اینکه نگاه هلدینگ داتیس به تجارت و تولید متفاوت است، تصریح کرد: ما به کسب و کار ملی و منافع کشوری نگاه می کنیم لذا در کنار سودآوری، توزیع عادلانه، حمایت از مناطق محروم و محیط زیست از دغدغه های اصلی ما است.
مدیرعامل هلدینگ داتیس گفت: در بودجه ریزی خود برای توسعه مناطق محروم، حمایت از اقشار آسیب دیده و محیط زیست سهم مشخصی را در نظر گرفته ایم.
وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته درصدد هستیم،
20 از سودخالص تولید را صرف خانواده شهدا و جانبازان، 15 درصد را صرف امور خیریه و 15 درصد را نیز به برنامه های حامی محیط زیست اختصاص دهیم.
علینقی در پایان با بیان اینکه، توسعه عادلانه با محوریت حمایت از محیط زیست مبنای کار هلدینگ داتیس است، خاطر نشان کرد: علاوه بر تولید، تمامی فعالیت های هلدینگ در زمینه تجارت نیز بر مبنای حمایت از محیط زیست پایه ریزی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158466
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه