میهن صنعت :

سود کاهش قیمت خودرو به دلالان می‌رسد

میهن صنعت : مدیرعامل ساپکو گفت: سود هرگونه کاهش قیمت احتمالی خودرو نه به مصرف‌کنندگان واقعی بلکه به دلالان و واسطه‌ها خواهد رسید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیرمحمدی در نشست خبری انجمن قطعه‌سازان ایران، اظهار کرد: دلالان از افزایش قیمت خودروها در سال گذشته ناراضی هستند زیرا می‌خواهند خودرو را به قیمت ارزان خریداری کرده و به قیمتی بالا در بازار عرضه کنند.

 

وی با بیان این‌که مرداد ماه سال گذشته قیمت تندر 90 در کارخانه‌های سازنده 17 میلیون و 500 هزار تومان بود، خاطرنشان کرد‌: با این حال قیمت بازار این خودرو در آن زمان به 22 میلیون و 500 هزار تومان رسیده بود.

 

مدیرعامل ساپکو ادامه داد:‌ در آن زمان از مسوولان دولتی خواستیم قیمت‌ها را به سطح بازار برسانیم تا اختلاف پنج میلیون تومانی به جای دلالان نصیب خودروساز شده و صرف افزایش تولید شود.

 

وی تصریح کرد: اواخر سال گذشته پس از آنکه قیمت رسمی تندر 90 به بالای 30 میلیون تومان رسید، دلالان خودرویی را که 17 میلیون و 500 هزار تومان را خریداری کرده بودند به قیمت 29 میلیون تومان در بازار عرضه کردند. هم‌اکنون نیز دلالان به دنبال کاهش قیمت خودرو و تکرار بازی سال گذشته هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16980
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه