«میهن صنعت» :

سود ۱۰ برابری برای مشتریان طرح جدید تبدیل محصولات رنو

سایپا برای کسب رضایت مشتریان محصولات رنو که نتوانسته اند به دلیل تحریم خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند, پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح تبدیل این خودروها ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سایپا برای کسب رضایت مشتریان محصولات رنو که نتوانسته اند به دلیل تحریم خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند, پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح تبدیل این خودروها ارائه کرده که بررسی این اعداد نشان می دهد در صورت استفاده مشتریان از این طرح تا حدود 10 برابر قیمت ثبت نام سود خواهند کرد.

در طرح تبدیل جدید محصولات رنو مبنای قیمت خودروهای ارائه شده,قیمت سال 97است.از این رو تفاوت قیمت خودروهای موجود در طرح تبدیل و قیمت همین خودروها در بازار,می تواندسود خوبی نصیب شرکت کنندگان در طرح تبدیل کند.

بررسی اعداد در طرح نخست که شامل یک خودروی سایپا 131(تحویل فوری)، کوییک R(60روزه) و کوئیک اتوماتیک (تحویل فوری) می شود ، نشان می دهد که قیمت سایپا 131 در سال 97, 23 میلیون تومان بوده که هم اکنون قیمت این خودرو در بازار به قیمت 108 میلیون تومان در بازار رسیده است.

کوییک R نیز از 42 میلیون به حدود 140 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک که تنها به مشتریان رنو اختصاص دارد از 42 میلیون تومان در سال 97 به حدود 220 میلیون تومان رسیده است.

مجموع مبلغ نهایی سه خودرو در سال 97 معادل 107 میلیون تومان بوده که این اعداد با بیش از 4 برابر هم اکنون به حدود 468 میلیون تومان رسیده است.

یکی از گزینه های طرح تبدیل دریافت دو خودروی کوییک R (به قیمت 97) و به صورت یک دستگاه تحویل فوری و دیگری 60 روزه است. همچنین در این طرح یک  دستگاه کوئیک اتوماتیک(به قیمت97) و به صورت 60 روزه به مشتریان تحویل داده می شود.

با توجه به قیمت های ذکر شده در بالا, مبلغ سود کل این خودروها  به حدود 500میلیون تومان می رسد و این سود تقریبا 10برابر قیمت ثبت نامی برای دریافت رنو است.

در یکی دیگر از گزینه های طرح تبدیل، دریافت سه کوییک R(به قیمت97) پیش بینی شده که یکی از این خودروها به صورت تحویل فوری و دو خودروی دیگر تحویل 60روزه هستند.دراین طرح مشتریان در مجموع نزدیک به 420 میلیون تومان سود خواهند کرد.

گزینه دریافت یک خودروی کوییک R  (به قیمت97) با تحویل فوری و یک دستگاه کوئیک اتوماتیک(به قیمت 97) با تحویل فوری نیز یکی دیگر از طرح های تبدیل است که در مجموع حدود 360 میلیون تومان سود برای شرکت کنندگان در طرح تبدیل در برخواهد داشت./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208022
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه