میهن صنعت :

سوزوکی گرند ویتارا در آستانه 80 میلیون تومان

ویتارا در مدل کلاس 8 و اتومات خود قیمتی برابر با 79 میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیونی آن حکایت می‌کند. این خودرو در مدل دنده‌ای نیز 72 میلیون تومان به فروش می‌رود.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، ویتارا در مدل کلاس 8 و اتومات خود قیمتی برابر با 79 میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیونی آن حکایت می‌کند. این خودرو در مدل دنده‌ای نیز 72 میلیون تومان به فروش می‌رود.
خودروی 206 در مدل تیپ دوم خود که هفته گذشته افزایش صعودی قیمت آن متوقف شده بود با افزایش قیمت‌های گذشته‌ای که داشته، 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
همچنین تیپ 6 نیز که از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده است، هم اکنون 34 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در بین دیگر مدل‌های 206، صندوق دارها نیز رشد قیمت را تجربه کرده‌اند، به نحوی که ساده‌ترین مدل آنها به نام V20 قیمتی برابر با 22 میلیون تومان دارد. 206 مدل V8 هم از قیمتی معادل 26 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار است که این موضوع از رشد قیمت یک و نیم میلیونی آن حکایت می‌کند. مدل V9 نیز که خودرویی دنده اتومات به شمار می‌رود، در حال حاضر 34 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
پژو 207 نیز گرانی را تجربه کرده است. این محصول هم اکنون 36 میلیون تومان در مدل اتومات قیمت دارد.
اما در بین دیگر محصولات ایران خودرو، در حال حاضر پژو 405 دوگانه سوز قیمتی برابر با 17 میلیون و 750 هزار تومان دارد و این موضوع نشان می‌دهد 405 نزدیک به 500 هزار تومان گران شده است. این خودرو همچنین در مدل SLX قیمتی برابر با 18 میلیون تومان دارد.
اما سوزوکی گرندویتارا همچنان روند صعودی دارد. خودرویی که چیزی نمانده قله 80 میلیون تومان را نیز فتح کند.به گفته نمایشگاهداران خودرو، ویتارا در مدل کلاس 8 و اتومات خود قیمتی برابر با 79 میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیونی آن حکایت می‌کند. این خودرو در مدل دنده‌ای نیز 72 میلیون تومان به فروش می‌رود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3706
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه