میهن صنعت :

سیتروئن گرند C4 پیکاسو معرفی شد

میهن صنعت : سیتروئن اطلاعات اولیه گرند C4 پیکاسو را در اینترنت منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  C4 گرند پیکاسو کماکان یک ام‌پی‌وی پنج نفره است؛ با این حال با انجام تغییراتی که در طراحی و ظاهر آن صورت گرفته چهره متفاوت‌تری نسبت به گونه‌های عادی پیدا کرده تا شناسائی‌اش ساده‌تر شود.

تغییر دادن چهره خودرو در نمای جلو، طراحی چراغ‌های عقب جدید و همین‌طور در نظر گرفتن یک سقف جدید شیشه‌ای، به C4 گرند پیکاسو چهره جدید بخشیده که آن را جذاب‌تر از مدل‌های عادی می‌کند. استفاده از لامپ‌های LED هم جلوه خاصی به ظاهر خودرو بخشیده و آن را به خودروهای مخصوص فیلم‌های علمی-تخیلی شبیه کرده است!

در داخل هم به کارگیری قطعات سیاه رنگ و نورپردازی LED جلوه خاصی به کابین بخشیده تا در کنار مانیتور 12 اینچی دیجیتال فضای مدرنی را به وجود بیاورد.

با به کارگیری پلتفرم EMP2 ؛ فضای اضافه‌ای در انتهای خودرو ایجاد شده که امکان قرار دادن بارها و حتی صندلی اضافه را نیز فراهم کرده است. 700 لیتر فضای اضافه برای حمل بار و همین‌طور قابلیت حمل 100 کیلوگرم بار بیشتر از خصوصیات مهمی است که استفاده این پلتفرم برای C4 پیکاسو به همراه داشته.

سه پیشرانه دیزلی HDi e- هم در زیر کاپوت می‌توانند قرار بگیرند: یکی به قدرت 90 اسب بخار و از نوع AirDream، دومی با 115 و آخری با 150 اسب بخار.

دو نوع گیربکس؛ یکی از نوع شش سرعته دستی و دیگری از نوع شش سرعته Efficient Tronic برای این فرانسوی زیبا قابل سفارش است که دومی دنده‌ها را با دقت بیشتر و مطابق با خواست راننده تعویض می‌کند.
منبع:پرشین خودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21221
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه