«میهن صنعت» گزارش می دهد:

سیستم رانندگی خودکار تسلا دقیق تر از انسان

سیستم رانندگی خودکار تسلا دقیق تر از انسان عمل می کند و احتمال خطای آن 1 در 3 میلیون مایل رانندگی بوده و جالب است اگر بدانید کارکرد استاندارد سالانه هر خودرو حدود 25 هزار کیلومتر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیستم رانندگی خودکار تسلا دقیق تر از انسان عمل می کند و احتمال خطای آن 1 در 3 میلیون مایل رانندگی بوده و جالب است اگر بدانید کارکرد استاندارد سالانه هر خودرو حدود 25 هزار کیلومتر است.

سیستم اتوپایلوت تسلا به اندازه ای که در تبلیغات این شرکت ذکر شد، ایمن خواهد بود و درصد تصادفات آن از انسان بسیار کمتر است.

خودروهای ساخت تسلا به یکدیگر متصل هستند و کمپانی قادر است تا ببیند این خودروها چه موقع با یکدیگر تصادف می کنند و علت آن نیز مشخص خواهد شد.

این شرکت بیان کرده است که خودروهای تسلا در 4 ماه گذشته فقط یک تصادف داشته اند و این در حالی است که خودروهای ساخت تسلا در این 4 ماه حدود 3.34 میلیون مایل را در زمان فعال بودن سیستم اتوپایلوت طی کرده اند.

این مقدار وقوع تصادف بین خودروهایی که به وسیله اشخاص حرکت می کنند حدود یک تصادف در هر 492 هزار کیلومتر است که به وضوح برتری سیستم اتوپایلوت را نسبت به انسان نشان می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=163287
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه