مدیرعامل گروه بهمن:

سیستم فروش یکپارچه خودرو مطلوب ما نیست/ عملکرد خوب گروه بهمن به واسطه کار تیمی است

مدیرعامل گروه بهمن در نشست خبری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : آنچه در گروه بهمن اتفاق افتاده حاصل یک کار تیمی در این شرکت بزرگ خودروسازی است و من به شخصه به آن افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  مدیرعامل گروه بهمن در نشست خبری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : آنچه در گروه بهمن اتفاق افتاده حاصل یک کار تیمی در این شرکت بزرگ خودروسازی است و من به شخصه به آن افتخار می کنم.

علیمرادلو در ادامه افزود : تولید محصولات جدید و عرضه این محصولات به بازار نیازمند یک همدلی و همکاری میان تمام بخش ها در گروه بهمن بود که این اتفاق به لطف خدا به خوبی رخ داده است و همه ما شاهد آن هستیم.

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد : تمام تلاشمان این است که با توجه وضعیت بازار، قدم های خود را در جایی بگذاریم که با دیگر خودروسازان اصطکاک نداشته باشیم.

وی گفت : امروز می توانیم مدعی آن باشیم که گروه بهمن در بخش خودروهای تجاری در جایگاه نخست قرار داشته و سهم عمده بازار را در اختیار دارد.

مدیرعامل گروه بهمن افزود : این نشان می دهد که اگر بخش خصوصی حمایت شود، توان فعالیت مفید را داشته و می تواند در بحث ایجاد اشتغال بسیار موثر باشد.

وی در خصوص موضع گروه بهمن در خصوص پیش فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت گفت : ما نگفتیم موافق این موضوع هستیم اما به دلیل درخواست وزارت صمت، همکاری لازم را با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته ایم.

علیمرادلو افزود: امیدواریم این سیستم به درستی کار کند اما عوض کردن جایگاه ها مورد تایید ما نیست. بخش خصوصی صاحب کسب و کار خود است و می تواند تصمیمات درست بر اساس قانون بگیرد. ما مخالف نظارت نیستیم اما عقیده ما این است که بخش خصوصی می تواند صاحب دارایی خود باشد.

وی گفت : مشکل عرضه و تقاضا بر گردن ما نیست. می توانیم بگوییم که این سیستم مطلوب ما نیست اما چون موضوع شفافیت است و دستور رئیس جمهور نیز بوده، امیدواریم هرچه زودتر این فرایند اصلاح شود.

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد: ما در سال گذشته نیز اشتغال بسیاری ایجاد کردیم و در حوزه فروش خودرو نیز کاملا شفاف بودیم. امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

وی گفت : سیستم یکپارچه فروش مشکلات خاص خودش را دارد اما ما قیمت گذاری محصولات خودرا تغییر نخواهیم داد. اینکه شرایط فروش ما تغییر کند اجتناب ناپذیر است اما تغییری در قیمت ها ایجاد نخواهد شد. موضوع حفظ شبکه نمایندگی های ما بسیار حائز اهمیت است اما قول هایی به ما داده اند که این سبک فروش موقت باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244585
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه