میهن صنعت:

شاخص بورس 87 هزار واحدی شد

میهن صنعت: شاخص بورس تهران اولین روز معاملاتی هفته را با روند منفی آغاز کرد و به کانال 87 هزار واحدی برگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاخص بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته روند منفی را در پیش گرفت و تا سطح 87 هزار واحدی نزول کرد.

 

به این ترتیب با افت قیمت سهام شرکتها،حرکت نزولی و آرام شاخص بورس آغاز شد و دماسنج بازار سرمایه در پایان زمان معاملاتی 276 واحد افت کرد و به کانال 87 هزار و 792 واحد رسید.

 

در بازار امروز شرکتهای ملی مس، بانک پارسیان، چادرملو، مخابرات، ایران خودرو، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی شازند، توسعه معادن و فلزات، تاپیکو، گل گهر و سایپا تاثیر منفی در شاخص بورس گذاشتند.

 

در مقابل شرکتهای پالایشگاهی با روند مثبت خود مانع از افت شاخص بورس شدند به طوری که شرکتهای پالایش بندرعباس، پالایش اصفهان، هلدینگ خلیج فارس، پالایش تبریز، فولادمبارکه و بانک ملت با افزایش قیمت مواجه شدند.

 

همچنین در بازار امروز شرکتهای مپنا،خدمات انفورماتیک،کالسیمین و پالایش بندرعباس از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و بین المللی توسعه ساختمان،سرمایه گذاری ساختمان ایران،صنعتی بهشهر و گروه بهمن بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

 

به گزارش(ایسنا)، به این ترتیب در بازار منفی امروز بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 376 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 429 هزار میلیارد تومان رسید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=38091
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه