«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد افتتاح شد

بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی ایران با حضور مقامات دولتی، مسئولان صنعت کشاورزی کشور و همچنین مسئولان حوزه کشاورزی استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی ایران با حضور مقامات دولتی، مسئولان صنعت کشاورزی کشور و همچنین مسئولان حوزه کشاورزی استان خراسان رضوی افتتاح شد.

در این مراسم دکتر عفت شریعتی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، محمدرضا اورانی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، دکتر رحیمی؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی و جمع دیگری از مسئولان مرتبط با صنعت کشاورزی استان حضور داشتند که ضمن بازدید از غرفه ها، به درد و دل تولیدکنندگان نیز گوش فرا دادند.
 
در حاشیه بازدید از نمایشگاه، دکتر شریعتی در خصوص برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد گفت: برگزاری این نمایشگاه نشان از توانمندی تولیدکنندگان داخلی داشته و نشان می دهد که تحریم ها، آنطور که مورد انتظار سران آمریکایی بود، اثر نداشته است.
 
 
وی ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه کشاورزی مشهد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شده و ما به عنوان نمایندگان مردم موظف هستیم که در مسیر توسعه اقتصادی و صنعت کشاورزی کشور قدم برداریم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود : تمام قد پشت تولیدکنندگان خواهیم ایستاد و دولت نیز موظف است تا آخرین روز فعالیت خود، به صنعت کشاورزی کشور توجه ویژه نماید.
 
به گزارش خبرنگار میهن صنعت، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد از صبح امروز آغاز و تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه به مدت چهار روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. 
 
شیوع ویروس کرونا باعث شده تا رعایت پروتکل های بهداشتی در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن و بسیار سختگیرانه اجرایی شود، از همین رو بازدید این نمایشگاه برای عموم آزاد نبوده و تنها متخصصان و افرادی که دارای کارت دعوت هستند، امکان بازدید از این نمایشگاه را خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206996
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه