میهن صنعت :

شاهرودی: حساب مالدینی قابل شمارش نیست اما پیشکسوت پرسپولیس با موتور رفت‌وآمد می‌کند!

میهن صنعت :‌ مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید نتوانید صفرهای حساب مالدینی را بشمارید ولی پیشکسوت پرسپولیس با موتور رفت و آمد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رضا شاهرودی، ستاره پیشین پرسپولیس در بازی با میلان بسیار بدشانس بود. او که در دوران بازیگری هم مصدومیت‌های تلخی را تجربه کرده معتقد است که اگر در فوتبال بدشانسی نمی‌آورد می‌توانست جایگاه بالاتری را به دست آورد. شاهرودی در خصوص مصدومیتش در بازی با میلان و مسائل مختلف دیگر به سئوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

تسنیم: مثل اینکه بدشانسی‌های دوران بازیگری‌ات، در دوران بازنشستگی هم ادامه دارد؟

دقیقاً همین‌طور است. چنین مصدومیتی را قبل از جام جهانی 1998 فرانسه تجربه کردم که البته از ناحیه مچ پا بود. من یک روز قبل از بازی با یوگسلاوی مصدوم شدم و متاسفانه جام جهانی را از دست دادم. وقتی در بازی با میلان مصدوم شدم یاد آن روز افتادم که جام جهانی 98 را از دست دادم.

 

تسنیم: چرا مقابل میلان اینقدر زود مصدوم شدی؟

کشاله من کمی مشکل داشت اما قبل از بازی آمپول زدم و موقع گرم کردن نیز مشکلی نداشتم. متاسفانه توپ زیر پایم گیر کرد و این مصدومیت برای من به وجود آمد. در رختکن که با چند بازیکن حرف می‌زدم آنها هم گفتند که توپ زیر پای‌شان گیر می‌کرد. این توپ‌ها ایراد دارد!

 

تسنیم: هواداران هم خیلی تشویق‌ات کردند، چه  حسی داشتی؟

من واقعاً حس خوبی داشتم و یاد دوران اوجم افتادم که در پرسپولیس بازی می‌کردم. من دست تک تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسم. آنها نمی‌گفتند شاهرودی مالدینی بلکه می‌گفتند مالدینی شاهرودی که این برایم جالب بود.

 

تسنیم: راستی با مالدینی حرف زدی؟

بله صحبت کردم. من به انگلیسی به مالدینی گفتم که لقب او را روی من  گذاشته‌اند و حتی آقای پنجعلی هم این موضوع را به مالدینی گفت. البته من فکر می‌کنم مالدینی حرف‌هایم را متوجه نشد و شاید انگلیسی بلد نبود!

 

تسنیم: در صحبت‌هایت به مصدومیتی که قبل از جام جهانی 98 دچارش شدی اشاره کردی. آیا حمید استیلی تو را مصدوم کرد؟

من و استیلی برای زدن ضربه سر به هوا پریدیم ولی او بدون اینکه مرا ببیند روی مچ پایم فرود آمد. بنده خدا استیلی مقصر نبود.

 

تسنیم: ظاهراً قرار بود بعد از جام جهانی به یک تیم اروپایی بروی؟

دقیقاً همین‌طور است. امیر عابدینی با نماینده باشگاه هامبورگ مذاکره کرده و همه چیز تمام شده بود. آنها فقط می‌خواستند مطمئن شوند که من در جام جهانی بازی می‌کنم و حتی قراردادم آماده بود. نماینده باشگاه هامبورگ هم به فرانسه آمده بود و اگر در جام جهانی بازی می‌کردم قرار بود با هامبورگ بلافاصله قرارداد امضا کنم. وقتی من مصدوم شدم حاج آقا عابدینی خیلی ناراحت شد.

 

تسنیم: در مورد بازی با میلان بیشتر صحبت کن. قبول داری بازیکنان پرسپولیس بیش از حد اضافه وزن داشتند؟

قبول دارم که اضافه وزن داشتیم ولی بازیکنان پرسپولیس آنقدرها هم چاق نبودند. به نظر من مقایسه پرسپولیس و میلان درست نیست چون آنها از دوران کودکی زندگی حرفه‌ای را آموزش می‌بینند. در ضمن پیشکسوتان میلان مثل پیشکسوتان پرسپولیس مشکل ندارند. پیشکسوت پرسپولیس هزار مشکل دارد و یکی از دلایل چاق شدن، مشکلات زندگی و غصه خوردن است. شما الان نمی‌توانید صفرهای حساب مالدینی را بشمارید ولی پیشکسوت پرسپولیس با موتور رفت و آمد می‌کند. این تفاوت‌ها واقعا آزاردهنده است.خیلی‌ها آنقدر مشکل دارند که حتی نمی‌توانند به تمرین یا فوتبال بازی کردن فکر کنند.

 

تسنی: فکر می‌کنی دوباره تیم‌های بزرگ به تهران بیایند؟

واقعاً حرکت خوبی بود و باید از رویانیان تشکر کرد. امیدوارم کارها متداوم باشد و دوباره چنین بازی‌هایی را انجام بدهم. این خیلی ارزش داشت که ستاره‌های سرشناس میلان به تهران آمدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32937
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه