مدیرعامل رجا خبر داد

شرکت اجرایی و فنی رجاء تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت حمل‌ومقل ریلی رجاء با اعلام این‌که ۵۰۰ واگن با سن بالای ۳۰ سال در شبکه ریلی کشور داریم، گفت: با قطعی شدن تشکیل شرکت اجرایی و فنی در زیر مجموعه رجا به دنبال استفاده از ظرفیت صنایع و بسیج کردن آنها برای تحقق در امور فنی قطارها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،محمد رجبی با اشاره به این‌که با اجرایی شدن شرکت  اجرایی و فنی و آغاز به کار آن ، نگرشی نو در توسعه و مدیریت بخش فنی و اجرایی شاهد خواهیم بود،‌اظهار کرد:  با تشکیل این شرکت ، رجا در قالب یک هلدینگ فعالیت می کند که بزودی چارت سازمانی آن ارایه و ساختار جدید نیز برای شرکت فنی – اجرایی طراحی و تدوین خواهد شد.

وی با بیان این که ماهیت تشکیل این شرکت انجام فعالیت‌های فنی، تعمیراتی، بازسازی قطارهای رجا و سایر شرکت‌های ریلی فعال در این صنعت است، تصریح کرد: 500 واگن بالای 30 سال در شبکه ریلی داریمکه  تا آغاز فصل زمستان سال آینده این واگن ها باید مورد بازسازی کامل و تعمیرات اساسی قرار گیرند.

وی در خصوص آمادگی قطارها برای سفرهی نوروز 96 افزود: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم حدود 30 تا 40 واگن بازسازی شده و نو را برای این ایام به ناوگان مسافری اضافه کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به هم‌و‌طنان گرامی ارائه دهیم.

رجبی اظهار کرد: امیدواریم با ظرفیت بالایی که در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، بتوان در شرکت جدید زیر مجموعه رجا از این ظرفیت به نحوی مطلوب در تعمیرات اساسی استفاده کنیم.

منبع:تسنیم

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=110785
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه