پس از انتخاب اعضای هیات مدیره:

شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان آغاز به کار کرد

همزمان با برگزاری نخستین مجمع شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان خودرو، اعضای هیات مدیره این مجموعه جدید معرفی و فعالیت خود را اغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  همزمان با برگزاری نخستین مجمع شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان خودرو، اعضای هیات مدیره این مجموعه جدید معرفی و فعالیت خود را اغاز کردند.
برپایه این گزارش، در نخستین مجمع شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس رای گیری بعمل آمد و طی آن آقایان صداقت، یکه فلاح، نصیری، فخری، نکویی، آقایی و موید به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، گیلی و خدری به عنوان اعضای علی البدل و جمالی کاظمینی نیز به عنوان بازرس اصلی و میلاد خاشعی بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.
همین گزارش حاکی است، پس از پایان این رای گیری نخستین جلسه هیات مدیره انجمن نیز رسمیت یافت و طی ان اعضای هیات مدیره آقایان یکه فلاح را به عنوان رییس هیات مدیره، صداقت نایب رییس هیات مدیره، نصیری خزانه دار و آقایی را به عنوان دبیر انجمن برگزیدند.
به گزارش خبرنگار ما، رضا رضایی عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی ایران در حاشیه این مجمع اعلام کرد: این شرکت تعاونی با هدف کمک به بهبود فضای کسب و کار صنعت قطعه سازی و تسهیل امور مربوط به زنجیره تامین مواد اولیه، توسعه بازار، صادرات، ارتقای توان پشتیبانی و لجستیکی و سایر موضوعات مهم مرتبط با فعالیت های تولیدی قطعه سازان در سراسر کشور فعالیت خواهد کرد.
وی با اشاره به ضرورت مشارکت تمام قطعه سازان برای عضویت در این مجموعه افزود: رویکرد اصلی تشکیل این شرکت تعاونی ایجاد فضای مشارکت و همکاری تمام قطعه سازان خواهد بود و در این مسیر تلاش خواهد شد تا تعامل نزدیک و ساززنده ای با تامین کنندگان و مصرف کنندگان برقرار و گام های موثری در راستای رسیدن به اهداف کلان و برنامه های چشم انداز صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برداشته شود.
وی با بیان اینکه کمیته های اجرایی مختلفی در چارچوب این شرکت تعاونی فعالیت خواهند کرد، افزود: سنگ بنای این شرکت تعاونی برپایه اهداف کاملا شفاف و برنامه های توسعه ای پویا استوار شده و در چشم انداز فعالیت ها نیز رویکردهای کلان مبتنی بر سیاست های کلی کشور در حوزه صنعت و به ویژه حوزه خودرو و قطعه سازی تعریف شده است.
حسن جمالی کاظمینی عضو هیات موسس تعاونی تامین نیاز قطعه سازان نیز در این مراسم گفت: این شرکت تعاونی با شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت قطعه سازان سراسر کشور تاسیس شده و تلاش خواهد کرد تا با همکاری انجمن صنایع همگن قطعه سازی و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی موجود در کشور نقش قابل توجهی در پیشرفت و ارتقای صنعت قطعه سازی ایفا کند.
وی با بیان اینکه شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان به عنوان بازوی اقتصادی و حمایتی انجمن صنایع همگن قطعه سازی فعالیت خواهد کرد، افزود: هیات مدییره این شرکت تعاونی مصمم است تا با عضویت و حضور هرچه بیشتر قطعه سازان و اعطای حق رای به تمام اعضا فصل جدیدی از مشارکت و همکاری در این صنعت را رقم بزند.
وی با اشاره به اینکه در برنامه چشم انداز بلندمدت این شرکت تعاونی حضور در بازار سرمایه نیز دیده شده است تصریح کرد: ورزارت کار رفاه تعاون و امور اجتماعی نیز با استقبال از تشکیل این شرکت تعاونی آمادگی خود را برای همکاری و تامین منابع مالی مورد نیاز در جهت اجرای برنامه ها را اعلام کرده است.
علی یکه فلاح نیز که در نخستین مجمع شرکت تعاونی تامین نیاز قطعه سازان از سوی هیات مدیره منتخب به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شد اعلام کرد: راهکار برون رفت مشکلات متعدد صنعت قطعه سازی تقویت روحیه تعاون و همکاری است و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با تقویت تمام ارکان صنعت قطعه سازی تمام ظرفیت های موجود در این بخش را فعال کنیم.
وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا بر بستر این شرکت تعاونی ظرفیت های جدید و متنوعی در حوزه، تامین، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش ایجاد کرده و بسیاری از موانع پیش روی این صنعت را حذف کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=240893
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه