شرکت نفت ایرانول در دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران حائز رتبه برتر شد
شرکت نفت ایرانول در دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران که 24 و ۲۵ بهمنماه 95 در مرکز همایشهای سازمان صداوسیما با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حائز رتبه برتر و دریافت لوح سپاس و تندیس جشنواره (شاهین نقره ای) شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت نفت ایرانول در این جشنواره در بخش مسابقه در رشته تبلیغات مستقیم و براساس رای هیات داوران به عنوان اثر دوم انتخاب و شایسته دریافت شاهین نقره ای ارزیابی شده و در مراسم تقدیر از برگزیدگان مفتخر به دریافت آن شد .
همچنین در رشته تحقیقات و مطالعات مرتبط با تبلیغات شاخه، شامل ( طرح های تحقیقات مرتبط با تبلیغات تحلیل موقعیت، پیش آزمون ، تحلیل مخاطبان، پس آزمون، اثر بخشی) نیز دیپلم افتخار دریافت کرد .
گفتنی است، بخش اصلی این رویداد، "بخش مسابقه" است که طی آن آگهیهای تبلیغاتی در ۹ رشته تبلیغات محیطی، تبلیغات حمایتی، تبلیغات مستقیم، فعالیتهای روابط عمومی، تحقیقات آزمونهای تبلیغات، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات چاپی، برندینگ، موردبررسی، ارزیابی و داوری قرار گرفت.
همچنین در بخش ویژه، آگهیهای تبلیغات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و زیستمحیطی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی موردبررسی و داوری قرار گرفت.
یادآور می شود؛ این جشنواره با حضور و مشارکت برندها، روابط عمومیها و کانونهای آگهی و تبلیغات و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نماینده سازمان جهانی تبلیغات در ایران و با شعار "خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری برگزار شد.
لازم به ذکر است، در این جشنواره در روز ۲۴ بهمنماه 95، سه کارگاه آموزشی با عناوین تبلیغات خلاق، روشهای پیشآزمون تبلیغات و طراحی کمپینهای تبلیغاتی نیز برگزار شد