«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شمارش معکوس برای برگزاری بزرگترین ماراتن خودرویی کشور- تصاویر

تنها یک روز تا شروع بزرگترین ماراتن خودرویی کشور مانده و شرکت های خودرویی حاضر در این نمایشگاه در حال آماده سازی غرفه ها برای برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، تنها یک روز تا شروع بزرگترین ماراتن خودرویی کشور مانده و شرکت های خودرویی حاضر در این نمایشگاه در حال آماده سازی غرفه ها برای برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران هستند.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار می شود که مشکلات تحریم و البته شیوع ویروس کرونا، سه سال برگزاری این رویداد بزرگ خودرویی کشور را به تعویق انداخت.

صبح روز دوشنبه (فردا) نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان خبرنگاران حوزه خودرو خواهد بود و پس از آن و از روز سه شنبه این نمایشگاه برای عموم آزاد خواهد بود.

بر اساس این گزارش بازدید برای عموم رایگان خواهد بود و علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۳۰ اردیبهشت به مدت ۴ روز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. ساعت بازدید چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۸ عصر خواهد بود.

همچنین بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در خصوص چهارمین نمایشگاه خودرو تهران، بیش از ۵۰ شرکت در حوزه تولید و خدمات در این نمایشگاه حضور داشته و ۱۴ محصول جدید نیز در این رویداد بزرگ خودرویی کشور رونمایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244449
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه