میهن صنعت:

شنا در استخر‌های لبریز از آب شرب شهری/شروع شمارش معکوس برای اتمام آب

میهن صنعت: آب مورد نیاز برای پرکردن استخر‌ها باید از چاه تامین شود اما گویا استخرهایی در سطح شهر فعال هستند که از آب شرب شهری برای پرکردن استخر خود استفاده می‌کن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پرکردن استخر‌ها با آب شرب شهری سوژه‌ای که در این روزهای کم آبی به چشم می خورد.

این در حالی است که مشکل کمبود آب تهران بسیار جدی است و این روزها بسیار شنیده‌ایم شروع شمارش معکوس برای اتمام آب و جریمه پرمصرف‌ها.به گفته‌ی مسئولین شرکت آب و فاضلاب، مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکرده و بیشتر از 20 متر مکعب آب مصرف می‌کنند جریمه خواهند شد. اما دوربین باشگاه خبرنگاران به سراغ پرمصرف‌هایی رفت که بسیار بیشتر از این مقدار آب مصرف می‌کنند اما کمتر از آنان سخنی به میان می‌آید.

نکته جالب این بود که شرکت آبفا خبرنگار  باشگاه خبرنگاران، را در این بررسی همراهی نکرد. اما در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که در تعدادی از استخرهای سطح شهر برای پرکردن استخر از آب شرب شهری استفاده می‌‌شود.

این مطلب را کسانی اذعان داشتند که برای شنا به استخر مربوطه رفته بودند، اما صاحب استخر در ابتدا مدعی بود که آب مورد نیاز از طریق تانکر برای پرکردن استخر به محل مورد نظر آورده می‌شود که با پاسخ اداره ورزش مبنی بر اینکه با توجه به طول و عرض استخر سی و سه در هفده است  که 20 تانکر برای پرکردن استخر نیاز است، مواجه شد و با شنیدن این پاسخ استفاده از آب شرب شهری برای پرکردن استخر را پذیرفت.محمدیان بازرس اداره ورزش در این خصوص گفت: قبل از ساخت استخر، باید چاه آب تعبیه شود اما متاسفانه استخرهایی که تعداد آنها کم هم نیست در تهران وجود دارد که چاه آبی در آنان وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59581
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه