میهن صنعت :

«شهر آئودی» در لندن

میهن صنعت : نمایندگی آئودی در لندن برای به نمایش گذاشتن خودروهای آئودی و فناوری های آن سنگ تمام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکی از نمایندگی های آئودی در لندن از کف تا سقف نمایشگاه خود را به صفحه نمایش های لمسی تمام قد برای معرفی مشخصات و فناوری های به کار رفته در آئودی اختصاص داده است.


نمایندگی آئودی در می فر در مرکز لندن، نمایش خودرو و توانمندی های خودرو در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش را متحول کرده و یک گام به جلو برد. این نمایشگاه به «شهر آئودی» معروف شده است. از زمان گشایش این نمایندگی آئودی (برند لوکس گروه خودروسازی فولکس واگن) در سال 2012، پیش از آغاز المپیک لندن، این فروشگاه و نمایشگاه خودرو که فقط 4800 فوت مربع (445 متر مربع) مساحت دارد به قدری توجه مردم را جلب کرده که شانه به شانه ی هتل رتیز در میدان پیکادلی، و فروشگاه مواد غذایی فورتنام و میسن می زند.

با این که توریست ها نمی توانند خودرو بخرند و با خود ببرند مخصوصاً که خودروهای انگلیس فرمان راست هستند با این حال به دلیل تبلیغات برندی هم که شده این نمایندگی از توریست ها هم پذیرایی می کند و به دقت به همه سؤالات آنان حتی اگر مشتری نباشند پاسخ می دهند چون این کار را معرفی و ارتقای برند می دانند.

در دیوارهای این نمایشگاه صفحه نمایش های ال ایی دی نصب شده که با 36 چراغ روشن می شوند و این صفحه نمایش ها طوری طراحی شده اند که تمامی آنها به هم متصل بوده و تصاویر به نمایش در آمده در همه آنها به هم متصل و مرتبطند.

مشتریان این نمایندگی مدل، رنگ، موتور و سایر مشخصات متناسب با نیاز خود را روی میز پذیرش انتخاب می کنند و صفحه نمایش های لمسی به طور کامل تمام ویژگی های آن خودرو را به نمایش در می آورند. تمام رنگ ها و صداها با خودروی واقعی مطابقت کامل دارند و کارکنان این نمایشگاه، آی پد به دست به مشتریان راهنمایی می دهند و به پرسش های آنان پاسخ می گویند.

در زیرزمین این نمایشگاه، 3 اتاق مخصوص مذاکره با مشتریان تعبیه شده  که بسیار شیک و مرتب است. در این نمایشگاه 8 نفر متخصص حضور دارند که اصلاً تخصصشان فروش نیست و فقط از این جهت استخدام شده اند که به سؤالات مشتریان پاسخ بگویند.


این صفحه نمایش ها حتی به مشتریان اجازه می دهد خودروها با رنگ هایی انتخاب کنند که فعلاً تولید نشده اند حتی اگر این مشتریان قصد خرید نداشته باشند.

هورست هانشور، رئیس استراتژی شبکه جهانی آئودی می گوید: ارزش های برند ما عبارتند از: پیچیدگی، پویایی و اسپورت بودن خودرو. در این نمایشگاه «شهر آئودی» هر سه ارزش آئودی به نمایش در می آید.

در شهرهایی به غیر از لندن هم «شهر آئودی» راه اندازی شده است، از جمله پکن و برلین. قرار است امسال یک شهر آئودی هم در مسکو افتتاح شود. مکان این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردا است و باید در منطقه ای باشد که در آن فروشگاه های بسیار لوکس مشغول به فعالیت هستند و گردشگران را به سمت خود جلب می کند. ما علاقه مند هستیم این «شهرهای آئودی» در جایی افتتاح شوند که مشتریان واقعی ما به آنجا می روند. ما علاقه مندی در جایی باشیم که خانواده ها به فرزندانشان می روند.


ب ام و هم مثل آئودی فروشگاه و نمایشگاه فوق مدرن در شهرهای پاریس و بروکسل دارد. مرسدس بنز در 20 شهر از جمله توکیو و میلان فروشگاه و نمایشگاه مخصوص فوق پولدارها دارد. مرسدس بنز تا سال 2020 به این تعداد موجود 20 شهر دیگر را خواهد افزود. اما هیچیک از این فروشگاه ها و نمایشگاه ها از لحاظ سطح فناوری به کار رفته و به ویژه از لحاظ «خیره کنندگی» به پای «شهر آئودی» در لندن نمی رسند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48115
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه